brokenbottle
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mrt 2014
Hallo Allemaal,
Ik heb 'redelijk' wat verstand van computers dus was het tijd om mijn eigen pc te bouwen.
Ik zal jullie eerst vertellen wat ik gekocht heb:
Moederbord:
Asus p7h55-m-pro (socket 1156)
Voeding:
power? LC600H-12 (600 watt)
Processor:
intel i5 650 (3,20ghz)
Videokaart:
Sapphire RADEON HD 6450
CPU koeler:
Gelid Solutions Siberian
Kast:
Cooler Master Elite 310 - Midtowermodel
Ram:
4Gb ram
Hardeschijf:
(gewone sata 500gb lag nog in huis)
Nu het probleem:
Voor zover ik weet heb ik alles goed aangesloten. Wanneer de pc wordt opgestart begint alles te draaien en dit blijft ook draaien.
Toch start hij niet op geen beeld geen geluidjes helemaal niks verder. Om er achter te komen wat het probleem is heb ik hem uit de kast gehaald een andere voeding getest 1 ram stick erin gedaan maar dit alles zonder resultaat. Ik begin zelf te denken dat misschien de cpu defect is.
Ook als ik het stroom van de cpu eraf haal blijft alles draaien. Maar als ik ipv de 4 pins stekker de 8 pins erin doe valt hij uit.
Owja zoals op de foto's te zien momenteel is de videokaart eruit en zit er een andere voeding op dit ivm alles uit sluiten.
Iemand die mij kan helpen? Meer informatie nodig zeg het maar!
Nog even foto's over hoe het nu aangesloten zit:
Ik heb 'redelijk' wat verstand van computers dus was het tijd om mijn eigen pc te bouwen.
Ik zal jullie eerst vertellen wat ik gekocht heb:
Moederbord:
Asus p7h55-m-pro (socket 1156)
Voeding:
power? LC600H-12 (600 watt)
Processor:
intel i5 650 (3,20ghz)
Videokaart:
Sapphire RADEON HD 6450
CPU koeler:
Gelid Solutions Siberian
Kast:
Cooler Master Elite 310 - Midtowermodel
Ram:
4Gb ram
Hardeschijf:
(gewone sata 500gb lag nog in huis)
Nu het probleem:
Voor zover ik weet heb ik alles goed aangesloten. Wanneer de pc wordt opgestart begint alles te draaien en dit blijft ook draaien.
Toch start hij niet op geen beeld geen geluidjes helemaal niks verder. Om er achter te komen wat het probleem is heb ik hem uit de kast gehaald een andere voeding getest 1 ram stick erin gedaan maar dit alles zonder resultaat. Ik begin zelf te denken dat misschien de cpu defect is.
Ook als ik het stroom van de cpu eraf haal blijft alles draaien. Maar als ik ipv de 4 pins stekker de 8 pins erin doe valt hij uit.
Owja zoals op de foto's te zien momenteel is de videokaart eruit en zit er een andere voeding op dit ivm alles uit sluiten.
Iemand die mij kan helpen? Meer informatie nodig zeg het maar!
Nog even foto's over hoe het nu aangesloten zit: