Nieuw MDF casemod.(Foto's voortgang bouwen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter crash
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het super strak worden crash :D
wat is dat een moederboard :P
hij lijkt best langwerpig :P
en wat gebruik je voor andere hardware, videokaart sound card etc :) ?

Laatst bewerkt:
Echt knap crash.

Als ik in deze sectie van casemodden kijk zie je wel dat er veel mogenlijkheden zijn om van een oude kast iets vet te maken.

@Dorco,

Geluidskaart zit op het moederbord. Er komen twee GTX 260 Black Editions in als videokaarten. Kingston HyperX DDR 3 geheugen 4GB totaal, gaat naar 6GB.

netjes :D
bestuuring systeem dual boot vista 64 Bit met Professional 32 Bit ?? :)

Geen GTX295, omdat ik de kaarten al besteld had, voordat de GTX295 op de markt was. Daarnaast ook de prijs.

Denk dat het lawaai wel mee zal vallen. De kast wordt goed ge-isoleert voor geluid.:)

Komt Vista Ultimate 64bit op. Misschien nog 64bit XP pro er naast.

Crash, ik zag dat je naar HelpMij Dag gaat...
neem je je nieuwe project mee :) ???

Als ie dan klaar is, neem ik deze waarschijnlijk mee. Momenteel staat het project even stil. Wil eerst even m'n oude Casemod wat aanpassen. Overtollige dingen eruit en een nieuwe HDD-Bracket maken, zodat ik makkelijker meerdere schijven kwijt kan. Het moet m'n server worden, dus ruimte voor extra data opslag is altijd makkelijk.

inderdaad, een server mag best een paar hardeschijven meer hebben :P
ik ben erg benieuwd :)
ik hoop dat je die case nog af hebt voor HMD :)

Bij de I7-moederborden is dat eerder regel dan uitzondering.
Tripple-channel he.

Er zitten inderdaad 6 geheugen sloten op dit moederbord. Momenteel vier in gebruik en het geheugen draait in Triple-channel. Ook de andere twee sloten ga ik nog gebruiken. Hoop binnenkort weer een update te plaatsen.

Okee dan, mijn vader heeft maar 2 sloten ddr-2 ik heb ook 2 sloten drr :P en dat van jou is ddr-3? :evil:

Als je veel met Virtual machines wilt doen is meer geheugen wel prettig. Maar goed daar ging deze topic niet over.;)

De wat duurdere borden hebben vaak 3 of 4 sloten. Tegenwoordig dus nog meer.
2 is "normaal" maar je zit dan vaak snel aan je limiet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan