Nieuw MDF casemod.(Foto's voortgang bouwen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter crash
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gebruikt trouwens geen triple channel als je 4 van de 6 sloten gebruikt. Dan gaat je i7 fijn terug naar dual channel. Overigens is de performance winst minimaal bij dual en triple channel. Als je het geheugen niet nodig hebt dan zou ik er eentje uithalen of er 2 bij zetten.

Deze gebruikt wel Tripple-channel met 4 modules, kan het ook zo plaatsen dat ze in Dual-channel werken.;)
Ik ga straks wel alle sloten gebruiken, maar voor nu werkt het prima.
attachment.php
attachment.php

Hier een screenshotje uit de handleiding van het moederbord.;

attachment.php

Bijlagen

• CPUz 3300mhz.jpg
    CPUz 3300mhz.jpg
    45,9 KB · Weergaven: 880
  • Geheugen.jpg
    Geheugen.jpg
    32,6 KB · Weergaven: 894
Laatst bewerkt:
Als ie dan klaar is, neem ik deze waarschijnlijk mee. Momenteel staat het project even stil. Wil eerst even m'n oude Casemod wat aanpassen. Overtollige dingen eruit en een nieuwe HDD-Bracket maken, zodat ik makkelijker meerdere schijven kwijt kan. Het moet m'n server worden, dus ruimte voor extra data opslag is altijd makkelijk.

Maybe is dit het antwoord:rolleyes:;)

Momenteel helaas even geen tijd om aan mijn nieuwe Casemod te werken.:(

Nee, heb er geen tijd en puf voor momenteel om door te gaan casemodden. Komt wel weer.:)

Plaats je ook foto's van je oude (nu door jou bijgewerkte) casemod?
of doe je dat in een andere topic / niet ?

:) mvg,

Valt weinig aan te zien, deze is nog vrijwel het zelfde. De buitenkant is helemaal niet veranderd. Intern een paar kleine aanpassingen gedaan, maar niet spectaculair.

ok, dan is het inderdaad ook niet nodig :)
dat rack, heb je dat zelf gemaakt trouwens ?
succes met upgraden verder :)

Heb jij ergens een Tutorial gehad, of ben je zelf aan de slag gegaan ?

Btw, Plaatjes werken niet meer

Mvg,

Marco

Plaatjes moeten nu weer werken.:) Simpleserver was afgesloten.:(

Nee heb geen tutorial gehad. Sterker nog ik heb er zelf diverse geschreven voor de nieuwsbrief.

Lex is pas bij mij op bezoek geweest en toen vroeg ik hem hoe het met zijn hobby zat. Casemodden dus. Hij heeft mij toen het een en ander verteld over dit project. Hoewel ik "niet van de casemodden" ben was dat wel interessant.
Nu heb ik deze draad eens (vluchtig) doorgelezen en het volgende kwam in mij op. (ik hoop dat het niet beldigend is... :D)

Ik moest bij het lezen van deze draad denken aan die prachtige poppenhuizen die o.a. in de 17e eeuw zijn gemaakt. Volgens mij staan er een aantal in het Rijksmuseum en wanneer je er naar kijkt gebeurt het volgende (althans bij mij):
Je krijgt enorme bewondering voor de inzet, tijd, verzorging, oog voor details et. etc.
Je fantasie wordt geprikkeld (ja, zelfs bij een volwassen man) omdat je in gedachten door dat 17e eeuwse huis kunt lopen....:)

Maar nu terug naar dit project:

Lex, met bovenstaande in gedachten, maak er iets van met deurtjes etc. ( in ieder geval inkijkjes zoals bij een kijkdoos). Je bouwt een casemod om een heel geavanceerde computer. Afgezien van de looks van de casemod is een filosofie erachter interessant... Kortom, ik wil dat mijn achterkleinkinderen later in het Rijks.. kunnen kijken naar allerlei casemods... vanaf de 17e eeuw tot en met in de toekomst...

oei, appart, en wat wil je hier nou helemaal duidelijk mee maken :P

Och, eigenlijk niets, maar ik vond het wel een mooi verhaaltje..:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan