Nieuw MSN virus actief !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe lang duurd dat normalieter voor je antwoord hebt? Heb hem een uur geleden geplaatst... staan heel wat links bij denk eigenlijk een beetje dat dat een slecht teken is....:rolleyes: (geplaatst op dat andere forum he ;-) )

groetjes Jeannette

Dit komt uit de forumregels;
Tot slot:
De medewerkers van dit forum doen dit in hun vrije tijd en zullen er alles aan doen om antwoord te geven binnen de termijn van het redelijke. Het is echter altijd mogelijk dat bepaalde posts over het hoofd gezien worden. Wanneer je merkt dat er na 5 dagen nog geen reactie op je post gekomen is, stuur dan een beleefde PM naar een van de beheerders/moderators.

Oke dat snap ik volkomen! Maar wat de max tijd is en wat een beetje gebruikelijke tijd is zit meestal een verschil in he ;-) en ik denk dat als het om virussen gaat iedereen een beetje op zijn puntje van zijn stoel zit als het om zijn/haar pc gaat he, sorry voor mijne ongeduld....

Moet ik het programma al die dagen open laten staan?

Groetjes jeannette

Je zult vanmiddag vast wel een antwoord krijgen. :)

Iemand al een oplossing, bij ons is er dus wel op geklikt :o

ja mijn broertje heeft er juist ook op geklickt en ik ik verstuur ' zonder er iets van te weten' berichten naar mensen :( . kan iemand mij een PM sturen hoe ik dat zo rap mogelijk kan oplossen ? heb namelijk de PC heel hard nodig voor mijn werk ( moet donerdag mijn rapport versturen naar de big chief) .

zeer bedankt alvast die me zo rap mogelijk wilt helpen

btw heb kaspersky als anti-virus al geintalleerd , maar mijn PC doet echt veel te traag ! :(

groetjes van een paniekerige man

Ja, omdat je nu Kaspersky hebt geïnstalleerd.
Als de oplossing van post 6 niet helpt plaats dan een HijackThis log.

Lees dit eerst voor je een HijackThislog plaatst!
http://support.bluemedicine.be/mybb/forumdisplay.php?fid=10

Daarna kun je hier je HijackThislog plaatsen.
http://support.bluemedicine.be/mybb/forumdisplay.php?fid=11

Vermeld daar ook welke problemen er zijn, en wat je al gedaan hebt om het op te lossen.
Je moet je wel even registreren, maar dat is net als op ‘Helpmij’ gratis en eenmalig.

hehe ik heb hem de virus avg houd hem tegen download avg 7.5 bij *KNIP*
niet bij free.grisoft dat is 8.0 en die houd alles tegen

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge,

Als je via MSN een link krijgt van een bekende met de tekst:

Download en open dit bestand dan _niet_ ! Na openen stuurt hij deze link door naar _iedereen_ uit je contactlist en help je het virus verspreiden !

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb als je het toch doet. Virusscanners pakken dit virus in ieder geval (nog) niet.

er is alweer een nieuw virus
een link met iets van youtube erin
hoef je enkel aan te klikken en je hebt een virus in je pc
dus let goed op met link's via msn!!!!

hee kan iemand me helpen ik heb een vervelnd virus!

het virus stuurd een link naar iedereen als ik me aanmeld met daarin een youtube site ...
ik heb al verschillende scanners er over gehad maar ik verwijder hem dan en als ik de pc op start dan geeft de pc weer aan dat ik een virus heb... het volgende word dan ook weer gegeven:

ehSched. exe

V. BS malware. gen

en iets met a\bat

kan iemand me helpen?:confused:

er word sinds kort een nieuw virus via msn versprijd
je krijgt een link via msn : httpyoutube.i58.uswatchv=LYe7HNZ3V.youtube.com
klik hem aan en je hebt een virus te pakken
het virus zit in C:\Windows
het virus is ehSched. exe
de oplossing: je computer opnieuw installeren
kortom, opnieuw windows xp op je pc zetten (of vista als je dat gebruikt)
je zult je C schijf dus moeten formatteren
zet wel al je documenten op een andere harde schijf, dan hoef je geen backup's te branden
je andere schijven zijn niet aangetast en dus 100% clean van het msn virus
en nadat je je pc opnieuw hebt geinstalleerd zal het virus weg zijn, vanaf dan dus goed opleten met de links die je krijgt op msn!

veel succes allemaal!

er word sinds kort een nieuw virus via msn versprijd
je krijgt een link via msn : httpyoutube.i58.uswatchv=LYe7HNZ3V.youtube.com
klik hem aan en je hebt een virus te pakken
het virus zit in C:\Windows
het virus is ehSched. exe
de oplossing: je computer opnieuw installeren
kortom, opnieuw windows xp op je pc zetten (of vista als je dat gebruikt)
je zult je C schijf dus moeten formatteren
zet wel al je documenten op een andere harde schijf, dan hoef je geen backup's te branden
je andere schijven zijn niet aangetast en dus 100% clean van het msn virus
en nadat je je pc opnieuw hebt geinstalleerd zal het virus weg zijn, vanaf dan dus goed opleten met de links die je krijgt op msn!

veel succes allemaal!

Hallo,

Zou je me kunnen vertellen hoe je dat zou moeten doen?

Groetjes,

Windows2000

Hallo,

Ik stuur ook zo een msn link aan mensen die offline zijn of online en ook als ik offline weergeven heb. Ik verstuur er 2 eerst stuurde ik er 1 van youtube.com maar nu verstuur ik 1 van dailynews of iets dergelijks. En mijn computer loopt ook vast, me muis die doet het ook niet. Mijn computer geeft ook aan dat mijn systeem mogelijk gevaar loopt door mogelijk illigaale programma`s maar deze computer heb ik gekregen van een vriendin van me en zij had hem via haar werk ontvangen. Het kost 114.95 om over te schakelen naar veilige software. Vroeg me af of iemand een goedkopere manier kent.

Groetjes,

Windows2000

Voordat iedereen allerlei rare dingen gaat doen:
ehSched.exe is ook een Windows Media Center process wat geen virus is (Al vinden linux fanaten van wel ;)) en hoewel het geen cruciaal process is is het ook een legitiem MS bestand

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan