Nieuw probleem met mijn hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Ik heb het eindelijk voor elkaar om mijn Hotmail te kunnen openen op mijn telefoon, nu heb ik weer een ander probleem. Als ik bij windows 8 naar start ga en ik open de mail (linksboven) zie ik mijn Hotmail tevoorschijn komen. Ik zag dat er nu een bericht stond bij postvak uit, maar dat bericht mag weg. Die hoeft niet meer verzonden te worden. Maar ik heb geen idee hoe ik die moet verwijderen. (rechtsklikken lukt niet, omdat er nergens verwijderen staat) (ctrl, alt en delete lukt niet omdat ik dan in een scherm komt met ander account, vergrendelen en nog 2 andere dingen erbij). Wat moet ik doen om die mail te verwijderen?
Ook krijg ik steeds de melding: kan berichten niet synchroniseren. Dus er komen geen mails binnen. Wat kan ik daartegen doen?
 
Opstarten in de veilige modus en dan het bericht verwijderen.
 
Ik heb geprobeerd om een mail te verzenden, maar dat lukt niet. Hij blijft in de postvak uit staan. Ik heb de oude computer opgestart, maar daar staat de postvak uit niet eens bij. Ook staat mijn mail niet bij de concepten. Hoe kan ik hem opsturen?
 
Ik heb dat geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik heb windows en w ingedruke, view network connections ingetypt en op enter gedrukt. Maar ik kom niet in mijn mail. Ik zie alleen maar dingen van het configuratiescherm. En ik heb ze alle 4 gehad. Ook heb ik de 2e optie geprobeerd, maar ik weet niet wat er met tray bedoeld wordt.
 
Ze bedoelen dat je jouw netwerkkaarten (wifi en/of bekabeld) even moet uitschakelen, je kan dat (oa) doen via "uitvoeren" (Windows-toets + r), dan type je in: ncpa.cpl
Dan rechtsklikken op de netwerkkaarten en uitschakelen.

Daarna dus het mail-programma starten en dan zou je het bericht moeten kunnen verwijderen.............

Vergeet niet je netwerkkaarten weer in te schakelen.
 
Het is gelukt. Het bericht die ik weg wilde hebben is weg. Maar hoe kan ik nu die ene mail versturen?
 
Laatst bewerkt:
Als het bericht nu weg is uit het "postvak uit", dan zul je 'm opnieuw moeten maken en versturen. Als je het niet met de mail-applicatie van windows 8 wil doen dan zou je het eventueel nog online kunnen doen op www.hotmail.com
 
Nee dat bedoel ik niet. Ik zag dat er een bericht in postvak uit stond waar ik niets vanaf wist. Dat is mijn dochter geweest, maar zij had gezegd dat ik hem kon verwijderen. De mail die nu nog in postvak uit staat (een sollicitatie) wil ik heel graag verzenden, maar hoe?????
 
Je kan proberen om dat bericht te openen en vervolgens wederom op verzenden klikken. Als dat niet lukt, dan moet je de tekst van dat bericht even kopieren en dan een nieuw bericht maken.....Daarna kun je het "foute" bericht wederom verwijderen via bovenstaande methode.
 
Klopt het trouwens dat je maar 1 mailprogramma kan hebben op windows 8?
 
Nee hoor, Bij windows 8 krijg je het het mail-programma erbij, maar je kan ook gewoon Windows Live mail of Outlook of Thunderbird installeren. Deze worden dan als "desktop" programma geinstalleerd (dus gewoon als een windows 7 programma, met een kruisje om af te sluiten etc etc)
 
Maar als ik het startscherm heb (met al die tegeltjes) dan zie ik linksboven mail en daar heb ik Hotmail op gezet, en in mijn outlook 2010 staat mijn andere mailadres.
 
Ik zou persoonlijk het volgende doen: de Mail-app gewoon niet gebruiken en jouw Hotmail account toevoegen aan Outlook 2010 (dus als tweede account). Je moet dan wel even de Outlook Hotmail connector installeren, maar die melding krijg je als je een Hotmail account wil toevoegen aan outlook...........
 
Dat had ik gedaan, maar dan krijg ik dus problemen met mails verzenden. Wat is trouwens de outlook hotmail connector?
 
Als je via de wizard een hotmail-account wil toevoegen aan outlook 2010, dan krijg je de melding dat de outlook Hotmail connector geinstalleerd moet worden, deze kun je vervolgens installeren waardoor outlook makkelijk een hotmail-account kan toevoegen en waardoor ook meteen meer informatie gesynchroniseerd wordt met outlook (mail, agenda, contactpersonen)

Ik gebruik zelf ook zo'n configuratie en heb geen problemen met het verzenden van mails. Blijkbaar moeten we nu dus gaan kijken hoe je het hotmail-account toevoegt aan Outlook.....Misschien doe je daar iets verkeerd?
 
Oke, ik ga het stap voor stap uitleggen:
1: ik open outlook 2010 van mijn windows office 2010.
2: ik klik op bestand en account toevoegen.
3: dan vul in naam, wachtwoord en e-mailadres in
4: ik zie eronder staan sms berichten en serverinstellingen of servertypen handmatig configureren. Die laat ik beide uit staan. Ik weet namelijk niet wat dit betekent.
5: dan druk ik op volgende en voltooien.
 
Ok, helemaal goed, aangezien dit goed gaat betekent dit dat je niks meer hoeft te doen met die outlook connector. Als je nu Outlook zou starten, dan zie je hoogstwaarschijnlijk 2 mailboxen: de "andere" en "Hotmail". Nu zou je dus een bericht moeten kunnen maken en dat versturen vanaf het Hotmail account. Laat even weten wat er nu gebeurt als je een email probeert te versturen.
 
Als ik linksboven op nieuwe mail druk, gebeurt er helemaal niets. Ik kan klikken wat ik wil, het scherm blijft zoals die was. Er opent zich geen nieuw venstertje. Ik zie trouwens ook geen mappen staan bij mijn outlook account.
 
Kun je eens een screenshot van jouw outlook maken en van de accounts die je hebt toegvoegd (poets informatie die je niet wil laten zien maar even weg ofzo), Als je geen mappen ziet en geen nieuw bericht kan maken dan outlook in ieder geval niet goed geconfigureerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan