Nieuw probleem met mijn hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe moet je die toevoegen? Ik heb een printscreen gemaakt en opgeslagen.
 
Als je hier een bericht schrijft dan zie je in het menu: lettertype, lettergrootte en vervolgens was icoontjes, 1 ervan is "voeg afbeelding toe"
 
Ja, dat had ik gezien, maar dan krijg ik een heel raar schermpje te zien en geen mogelijkheid om van mijn afbeeldingen een afbeelding toe te voegen. Ik kan drukken op afbeelding toevoegen, maar dan gebeurt er niets.
 
Ok, ik heb een screenshot gemaakt van hetgeen ik te zien krijg als ik een afbeelding wil toevoegen (ik moet wel op basic uploader klikken, zie plaatje)pict01.JPG
 
Als je bij de 2 mailaccounts (de Hotmail en degene die je hebt weggepoetst) op het witte pijltje klikt dat vlak voor het account staat, dan zouden de mappen zichtbaar moeten worden).....Maar ik zie nu nog wat anders: boven in outlook staat: product zonder licentie. Als je office of outlook installeert zonder een geldige licentie, dan vallen na 30 dagen diverse functies weg, waaronder (volgens mij) het versturen van email). Dat zal het probleem zijn!
 
Als je geen licentie-code hebt, dan kun je outlook (of ms office) dus beter deinstalleren. Als alternatief voor email (als je de windows 8 mail-app niet fijn vindt) zou windows live mail of Mozilla thunderbird kunnen gebruiken
 
Het is ondertussen gelukt. Ik heb hem weer verwijderd en Hotmail via internet geopend. Ik moest eerst veriviëren dat het e-mailadres van mij was en toen ik hem opnieuw opende, deed die het opeens. Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan