Nieuw scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Ik zoek eigenlijk een beeldscherm niet groot ongeveer 17-19 inch en zeker niet te duur.

Ik hoef geen speciale maar kunnen wat mensen de aller goedkoopste voor mij zoeken?
Dan wel een platte he

Is het zo moeilijk om zélf in de winkel te kijken? Mensen hebben hier echt geen problemen om je met problemen te helpen, maar dit is gewoon pure luiheid...

Sorry hoor, Maar als ik daar bij die site een link geef, doen die het niet. Geen reden voor afkraken.

Ik heb gekeken en rond de 100 euro vind ik toch wel te veel

en ik heb zelf gekeken maar niet echt schermen gezien van rond de 50 euro of zijn die er ook niet? daarom ook deze vraag;)

Sorry hoor, Maar als ik daar bij die site een link geef, doen die het niet. Geen reden voor afkraken.

De afkraak was niet richting jou ;), maar richting de (imo) luie topicstarter. Het is gewoon een kwestie om wat winkels langs te lopen en even rond te kijken. Het is niet alsof mensen hier magische winkels weten waar de producten voor de helft van de prijs zijn. Nogmaals, het was niet tegen jouw gericht, excuses als je het zo opvatte ;)

O. Excuses.

Maarja, als je een goedkoop belldscherm wilt, kan je op marktplaats kijken

17-19 inch voor minder dan € 100,- ?? Dan moet je een 2dehands zoeken, want een goede monitor voor minder dan € 100,- zal je niet vinden, denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan