Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij bedoelden hetzelfde, Joost. Ik ging er namelijk van uit dat emc zijn sjabloon had gecreëerd op basis van normal.dot. Als je deze dan opslaat blijven alle functies gewoon behouden. Overigens kun je natuurlijk altijd een kopie maken van je originele normal.dot. Kun je altijd terug.Geplaatst door joost verdaasdo
Hai,
Normal.dot is geen normaal sjabloon dus overschrijven is geen goed idee!
Hai,Geplaatst door Sidi
Wij bedoelden hetzelfde, Joost. Ik ging er namelijk van uit dat emc zijn sjabloon had gecreëerd op basis van normal.dot. Als je deze dan opslaat blijven alle functies gewoon behouden. Overigens kun je natuurlijk altijd een kopie maken van je originele normal.dot. Kun je altijd terug.
Hai,Geplaatst door emc
Bedankt voor jullie reacties. Ik wil echter het standaard sjabloon bewaren. Bij jullie opties betekend dat dat ik er dus een kopie van moet maken en die ergens anders opslaan en dan overschrijven. Klopt het dus dat ik niet kan aangeven dat word standaard moet openen met mijn eigen sjabloon?
alvast bedankt, emc.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.