Nieuw Systeem +- 1300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Csi Nom

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Beste Allemaal,

Jullie hebben mij in het verleden al goed geholpen, heb nu geloof ik 2 systemen hier van julie staan. Onze 3e computer is nu een beetje oud aan het worden en is aan vervanging toe. Het budget voor het nieuwe syteem is +- 1300 euro, dus een high performance computer.

Het moet een pc worden waarop, flink gegamed kan worden, hoge resoluties, goede gameperformances en snelheid is ook van groot belang. Graag een processor van Intel (toch de beste ervaringen mee).
Aangezien er ook veel muziek op afgespeeld gaat worden is veel geheugen en een zeer goede geluidskaart (geluidskaart welke ook gebruikt kan worden in het gamen!) ook zeer welkom. Liefst 5.1 of 7.1.

Verdere opties:
- goede DVD player
- DVD brander
- Card reader
- Sound system boxen 5.1/7.1, waarbij makkelijk kan worden overgeshakeld van headset naar boxen
- Welk besturingssysteem adviseren jullie?

Budget: ongeveer 1300. Max 1500

Muis, toetsenbord en beeldscherm is niet meer nodig.

Graag hoor ik advies van jullie!
Mvg
Manon

Laatst bewerkt:
Hallo,

Deze pc heb ik net samen gestelt het heeft een groot geheugen (4gb):cool: mooie videokaart voor als je wil gaan game:love: een goede onboard geluidskaart(7.1 mogelijk), de snelste processor (en goed gekoeld);),de kast heb ik naar eigen smaak aangepast wat je altijd nog kan veranderen voor de rest kan je er veel data op kwijt voor al je muziek:p
windows vista home premium omdat je gewoon met de tijd mee moet gaan.:)

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/41857

Hopelijk kan je de link openen

Andere helpmijers weten jullie of deze voeding goed is?

Groetjes!:thumb:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Deze pc heb ik net samen gestelt het heeft een groot geheugen (4gb):cool: mooie videokaart voor als je wil gaan game:love: en een goede onboard geluidskaart, de snelste processor (en goed gekoeld),de kast heb ik naar eigen smaak aangepast wat je altijd nog kan veranderen voor de rest kan je er veel data op kwijt voor al je muziek:p

http://www.4launch.nl/shop/#p-15

Hopelijk kan je de link openen

Groetjes!:thumb:

Snelste processor? Mooiste videokaart? :o
Je hebt er een AMD Phenom II X2 550 in met een 9600GT..... :confused:
Hoe kom je daar in vredesnaam bij?

Zelfs een oudere Intel Q9550 maakt hier nog gehakt van... Ik zal zo eens wat samenstellen...

Hoe kom jij bij deze bewering?

Mooie zei ik niet mooiste.

Intel i7 zit er in ?niet amd?

En die videokaart is niet een 9600GT? volgens mij is die link dood?

Laatst bewerkt:
Dan zul je de goede link moeten geven, als ik hem open zit er een AMD Phenom II X2 550 in...

Raar....

zo ziet hij er bij mij uit:

Bijlagen

• pc.jpg
    pc.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 57
Even snel bekeken, maar vind hem nou niet echt super. Je hebt bijna 500 euro uitgegeven voor een processor die niet merkbaar beter presteert dan eentje van 300...

ja:rolleyes:

AMD Athlon X2 250 3.0GHz 2MB AM3 Box is de snelste....

Laatst bewerkt:
Hier dan mijn configuratie:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...234412]=2&product[230038]=1&product[226358]=1

Kort gezegd:
Intel i7-860 op socket 1156
Goed Asus moederbord
Nieuwste en snelste videokaart van het moment, ATI Radeon HD5850
8 GB DDR3 1333 MHz werkgeheugen
Windows 7 Home Premium 64 bits
Twee x 1 TB Samsung F3 harde schijf.
Creative 5.1 audio set

Totaal € 1214,80
Wil je dat Azerty het in elkaar zet kan dat voor 59 euro.

Mooi;):thumb::love::cool:

Die op 4launch site stond 3.00ghz die i7 zijn er bij van 3.33 ja maar die staat daar niet op die site:o

Zolang je niet van plan bent 2500 euro uit te geven is 250 euro voor je processor een mooi bedrag. Ik probeer het zelf altijd rond 1/5e of 1/4e van het totaal te houden zodat je een evenwichtige pc krijgt. Vergeet namelijk niet dat je videokaart net zoveel geld opslokt als je processor...

Laatst bewerkt:
Kan.. 2 branders. Is mogelijk, maar laten we eerst Manon even afwachten.

Wow wat zijn jullie weer snel zeg. Bedankt voor de goede voorstellen.

Wat ik mis is nog een geluidskaart 5.1/7.1? Of zie ik die nu over het hoofd?
Verder een vraagje over het besturingssysteem. Ik heb daar nog geen ervaring mee? Windows 7, kan iemand mij daar wat meer info over geven?
Heeft deze videokaart goede prestaties? Welke zouden jullie erin zetten wanneer het iets duurder mag uitvallen (lees max 1500).
Kan ik met dit creative systeem snel wisselen van boxen naar headset, moet nl ook zeer goed gaming geluid hebben, aangezien daar mijn hele spel van afhangt :D
Processor ziet er goed uit. Verder hadden jullie een discussie over die AMD processor, is deze beter/sneller?
Verder heb ik altijd het liefste een goede DVD speler en een DVD/CD brander.

Bedankt tot zover!
Manon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan