Nieuw Systeem +- 1300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze hebben een 160GB SSD genomen: ja die is een 'beetje' duur.
Ze hebben een veel duurder moederbord: niet echt zinvol
En zo zal er nog wel meer zijn(ik heb het over het duurste systeem)

In welke omgeving woon je? (misschien een shop dichterbij..)

Kan ik bij jouw lijst gewoon die Intel X SSD bij zetten en een 2e videokaart, past alles dan nog gewoon (+ die bracket), dan bestel ik het systeem gewoon bij azerty.

Trouwens nog ff over die offertes die jij gehad hebt:
Wat voor geheugen hebben ze genomen? Volgens mij namelijk 2x6GB. Dus totaal 12GB:eek:
Vind je het gek dat de pc zo duur uit komt.

En dat moet natuurlijk gecombineerd worden met een duur moederbord.

Dit samen scheelt al zeker 190 euro :confused:

Daarbij is de processor 60 euro te duur
harde schijf 20-25 euro

maar oke....

Dan je vraag: de kast... Je kan er nog wel wat koelers in kwijt, maar ik zou ook moeten kijken... Een grotere kast kan verstandig zijn, maar weet je wel zeker dat je de kracht van de 2e HD5850 wel echt nodig hebt?

Nee, ik game wel heel veel hoor, maar goed als crossfirex niet echt nodig is. Daarbij die SSD, scheelt dat echt heel veel in prestatie? Is toch weer 200 euro he ;)
12 GB is natuurlijk veel te veel. En iedere keer zoveel tientallen euro's teveel op zoveel onderdelen, tikt lekker aan he, daarom komt hij zo veel duurder uit (ga daar zeker niet bestellen). Er zou heus nog wel wat onderhandeld kunnen worden, maar zoveel lager ga je echt niet uitkomen.

Trouwens nog ff over die offertes die jij gehad hebt:
Wat voor geheugen hebben ze genomen? Volgens mij namelijk 2x6GB. Dus totaal 12GB:eek:
Vind je het gek dat de pc zo duur uit komt.

En dat moet natuurlijk gecombineerd worden met een duur moederbord.

Dit samen scheelt al zeker 190 euro :confused:

Daarbij is de processor 60 euro te duur
harde schijf 20-25 euro

maar oke....

Dan je vraag: de kast... Je kan er nog wel wat koelers in kwijt, maar ik zou ook moeten kijken... Een grotere kast kan verstandig zijn, maar weet je wel zeker dat je de kracht van de 2e HD5850 wel echt nodig hebt?

Ben het met marsmannetje eens:

Geheugen 12gb is echt overdreve

HDD beetje krap:confused:

En die 2e videokaart heb je denk ik ook niet nodig het is al de nieuwste dus dat is eigenlijk overbodig:)

Nee, ik game wel heel veel hoor, maar goed als crossfirex niet echt nodig is. Daarbij die SSD, scheelt dat echt heel veel in prestatie? Is toch weer 200 euro he ;)
12 GB is natuurlijk veel te veel. En iedere keer zoveel tientallen euro's teveel op zoveel onderdelen, tikt lekker aan he, daarom komt hij zo veel duurder uit (ga daar zeker niet bestellen). Er zou heus nog wel wat onderhandeld kunnen worden, maar zoveel lager ga je echt niet uitkomen.
nee precies.
Maar goed: de meeste zaken kunnen natuurlijk niet op tegen de goedkope webshops, welke weinig voorraad houden.

En een SSD scheelt in prestaties nauwelijks iets. Je computer en spellen starten alleen wat sneller op. Of je dit belangrijk genoeg vind om er 200 euro voor neer te tellen moet je zelf weten. Ik blijf het een boel geld vinden. Het is absoluut de toekomst, maar nu nog wel heel prijzig...

nog een tussenstap zonder SSD, en zonder 2e videokaart. De HD5850 geupgrade naar HD5870. Of dit de 100 euro waard is? Tja... Dat is altijd de vraag. Eigenlijk natuurlijk niet, maar de kaart is wel beter natuurlijk.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[230034]=1&product[97217]=1&product[7517]=1

(had je al gezien dat ik assemblage had toegevoegd?)

Laatst bewerkt:
Ja had ik gezien ;)

K bedankt weer, eens kijken wat de computerzaak zegt op dit lijstje. :p

Ik ga er wat moois van maken!!!! :thumb:

Beste Allemaal

Heb inmiddels mijn systeem een tijdje ben erg tevreden erover (heb wel lang moeten wachten op grafische kaart, maar dat was het waard, wat een mooi ding!
Wel even een tip en aanvulling. Ik vroeg of een geluidskaart nodig was, en jullie gaven aan van niet. Nu ben ik een tijdje aan het gamen en wat een verschil als je er een geluidskaart apart inzet!! Hier moet echt niet op bespaard worden!!! Als je dus een gamecomputer koopt, ga dan alsjeblieft niet voor de onboard, maar koop gewoon een geluidskaart van creative x-fi erbij.

Groetjes
Manon

Dat is mooi, een geluidskaart is niet heel erg nodig dit ligt er aan wat voor moederbord je heb;)

Laatst bewerkt:
Och.. Een geluidskaart kan leuk zijn, maar is niet nodig als je er geen waarde aan hecht.
Desondanks toch bedankt voor je post met een evaluatie Manon, zie je niet vaak :thumb:

Oh, en super dat alles goed werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan