Wow wat zijn jullie weer snel zeg. Bedankt voor de goede voorstellen.
Wat ik mis is nog een geluidskaart 5.1/7.1? Of zie ik die nu over het hoofd?
Verder een vraagje over het besturingssysteem. Ik heb daar nog geen ervaring mee? Windows 7, kan iemand mij daar wat meer info over geven?
Heeft deze videokaart goede prestaties? Welke zouden jullie erin zetten wanneer het iets duurder mag uitvallen (lees max 1500).
Kan ik met dit creative systeem snel wisselen van boxen naar headset, moet nl ook zeer goed gaming geluid hebben, aangezien daar mijn hele spel van afhangt
Processor ziet er goed uit. Verder hadden jullie een discussie over die AMD processor, is deze beter/sneller?
Verder heb ik altijd het liefste een goede DVD speler en een DVD/CD brander.
Bedankt tot zover!
Manon
Geluidskaart is niet nodig, dit moederbord heeft een onboard chip die tot 7.1 aankan.
Besturingssysteem is de nieuwe Windows, komt over 4 dagen uit en is in heel veel opzichten beter dan Vista. Ziet er hetzelfde uit, maar een stuk minder veeleisend.
En dit is de nieuwste en beste videokaart van dit moment, zelfs al had je 2500 euro tot je beschikking ging deze er nog in. Alleen dan 2 stuks

En hoe bedoel je wisselen? Op de bovenkant van deze kast zit een aansluiting voor een headset, ik heb hem hier zelf ook staan. Welke headset is het en welke aansluiting, 2.5 mm of 3.5 mm?
En die AMD processor komt niet eens in de buurt van deze Intel, niks van aantrekken. Dat was een stukje onduidelijkheid tussen mij en lord nogwattes in verband met zijn link naar een winkelwagentje bij 4launch.
Aparte dvd brander en dvd lezer kan geregeld worden:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[12589]=1&product[219782]=1&product[97217]=1