Nieuw systeem bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, ik weet niet welke processor je hebt maar wat voor idle en load temps krijg je dan? Nog iets, regelt deze zelf de snelheid of kan ik die met mijn moederbord overrulen?

de moederbord regelt de snelheid van je cpu koeler , deze cpu kun je zelf op een stand zetten zodat deze niet meer als een bepaald aantal toeren maakt bij max load waardoor deze stil is.

Oke, nu wil ik eigenlijk gaan bestellen en ik kwam toen de link in de handtekening van firest0rm tegen. Wat kan ik hier precies mee als ik bij Azerty bestel want ik snap de tekst eronder niet helemaal.

Als ik dit systeem http://goo.gl/joqIy zou kopen, krijg ik dan gratis verzendkosten + 5 euro korting? of begrijp ik het verkeerd.

Groet, Pankoek

Laatst bewerkt:
volgens mij moet je bij je bestelling dit typen '' code helpmij '' zonder quotes

nee je moet kiezen uit de drie opties
zodra je de bestelling wilt plaatsen dan kun je order commentaar leveren hierbij moet je het volgende plaatsen

"afspraak HELPMIJ + 5 euro korting" bij bestelling van meer dan 500 euro, geen assemblage

zit dus wel verzend kosten bij inbegrepen omdat je bestelling duurder is dan 500 euro

Laatst bewerkt:
nee je moet kiezen uit de drie opties
zodra je de bestelling wilt plaatsen dan kun je order commentaar leveren hierbij moet je het volgende plaatsen

"afspraak HELPMIJ + 5 euro korting" bij bestelling van meer dan 500 euro, geen assemblage

zit dus wel verzend kosten bij inbegrepen omdat je bestelling duurder is dan 500 euro

Oke, heel logisch :confused: Je krijgt dus minder voordeel als je voor meer besteld. Naja..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan