AlexKoppenhol
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2009
Hallo Allemaal.
Ik ben de computer die ik nu heb helemaal beu.
Met het nieuwe systeem wil ik graag meerdere applicaties tegelijk laten draaien.
Denk hierbij aan meerdere Inet browsers, spel (FM09 en PCM) en ondertussen ook mail checken. Speel dus niet de superzware spellen.
Het moet dus een goede allround pc zijn met een goede videokaart.
Ik wil er ook een scherm bij maar geen speakers/muis/toetsenbord. Scherm hoeft tevens geen 24" te zijn, 19-21 is meer dan genoeg.
Mijn budget is rond de 700-800 € moet het helaas zelf betalen dus minder mag ook ^^
Ik kan het niet zelf in elkaar zetten.
Heb zelf al wat componenten bij elkaar gezocht maar weet totaal niet of dat allemaal bij elkaar kan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met eventuele voorbeelden.
Indien nodig kan ik ook mijn "winkelmandje" tonen om mijn zogenaamde inzicht te laten zien.
Hoop met het nieuwe systeem van het gezeur van me vader af te zijn.
(langzaam ***ding, nog ff en ik pleur je spellen r af! grmbbl)
BVD
EDIT:
Ik wil er wel graag paar jaar meedoen, hij mag geluid maken maar niet te veel.
Overigens heb ik nu nog XP, dit bevalt heel goed. Heb wel eens gehoord dat Vista niet super is, klopt dit???
Ik ben de computer die ik nu heb helemaal beu.
Met het nieuwe systeem wil ik graag meerdere applicaties tegelijk laten draaien.
Denk hierbij aan meerdere Inet browsers, spel (FM09 en PCM) en ondertussen ook mail checken. Speel dus niet de superzware spellen.
Het moet dus een goede allround pc zijn met een goede videokaart.
Ik wil er ook een scherm bij maar geen speakers/muis/toetsenbord. Scherm hoeft tevens geen 24" te zijn, 19-21 is meer dan genoeg.
Mijn budget is rond de 700-800 € moet het helaas zelf betalen dus minder mag ook ^^
Ik kan het niet zelf in elkaar zetten.
Heb zelf al wat componenten bij elkaar gezocht maar weet totaal niet of dat allemaal bij elkaar kan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met eventuele voorbeelden.
Indien nodig kan ik ook mijn "winkelmandje" tonen om mijn zogenaamde inzicht te laten zien.
Hoop met het nieuwe systeem van het gezeur van me vader af te zijn.
(langzaam ***ding, nog ff en ik pleur je spellen r af! grmbbl)
BVD
EDIT:
Ik wil er wel graag paar jaar meedoen, hij mag geluid maken maar niet te veel.
Overigens heb ik nu nog XP, dit bevalt heel goed. Heb wel eens gehoord dat Vista niet super is, klopt dit???
Laatst bewerkt: