Nieuwe Adobe 10.2 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjors005

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
Berichten
31
Hallo,

Ik wou een filmpje bekijken op een site maar kreeg de mededeling dat ik de nieuwe Adobe 10.2 moest installeren. Dit was snel gepiept, ik herstart mijn PC en wil dan het filmpje bekijken.
Ik krijg weer de mededeling dat ik Adobe 10.2 moet installeren. Heb het nog een twee tal keren geprobeerd maar het werkte niet.
Adobe verwijderd van mijn PC maar dit werkt ook niet.
Dit is echt heel k*t aangezien echt bijna alle filmpjes met adobe werken....

Iemand een idee?? :D

Alvast bedankt voor de hulp,
Sjors ;)
 
Misschien heb per ongeluk Adobe reader 10.2 geïnstalleerd in de veronderstelling dat je de Adobe Flash player ging installeren?
 
Hoe bedoel je?
Ik krijg steeds een link op die site, en ook andere, en dan begint de download van de nieuwe Adobe 10.2.
 
verwijder Adobe eens en start je computer opnieuw op. Dan moet het afgelopen zijn. Er bestaat een gratis foxit reader, die Acrobat reader kan vervangen. Kijk dan of je problemen zijn verholpen.
 
Jaja die link is het :p
Maar hij wordt niet goed geïnstalleerd...
 
ik heb nu een jaar alter hetzelfde probleem.
Is jou probleem opgelost?
 
Welk besturingsysteem heb je en in welke taal? B.v. Windows XP SP3 Nederlands.:thumb:
 
Probeer eens http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html om de flashplayer te verwijderen. Vervolgens start je je computer opnieuw op. Dan mag die niet meer zeuren. Je mag dan ook geen icoon meer in de system tray hebben dat er updates klaar staan om gedownloaded te worden.

Dan kan je vervolgens hier http://www.adobe.com/downloads/ de shockwave player en de flash player downloaden. Controlleer voor de zekerheid dat je wel een versie voor je eigen Windows gaat downloaden. Ik zal bij wijze van proef eerst de ene installeren, windows opnieuw opstarten, en dan de tweede, gevolgt door opnieuw opstarten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan