Nieuwe antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, dan toch nog even een vraagje over Panda Cloud Free, ben je daar constant een internetverbinding voor nodig, of kan ik ook zonder internetverbinding een map scannen met Panda Cloud Free?
 
ja dat kan je ook zonder internetverbinding net zoals de andere antivirus progs ......
 
dat is wel juist , alleen zoals alle andere antivirus krijg je geen updates meer beste Arretje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd,als ik met Panda scan in veilige modus vraagtie om internet verbinding
Panda.JPG

Daarom vind Panda dit virus ook niet
Infected.jpg

https://www.virustotal.com/nl/file/...20be9f5a59a56ffabba7f6f26a83326660f/analysis/

Her vind geen enkele virus
d015.gif

Trojans.jpg
 
@ Arretje:er staat duidelijk op voor maximale detecteerbaarheid is internetverbinding noodzakelijk maar niet uitsluitend....;)
 
Met een internetverbinding detecteert het meer, dus zonder internetverbinding detecteert het minder. Zo simpel is het.
Door allerlei gebruikte technieken zullen ze niet alléén maar afhankelijk zijn van de gegevens in de cloud, maar de cloud speelt nog steeds een belangrijke rol.
 
Oke, is Panda Cloud dan een aanrader? Want ik zoek een antivirus die niet zo zwaar is, MSE werkt prima op de PC, alleen weet ik niet als MSE verstandig is, want het zakt steeds voor tests.
 
Panda cloud is goed maar als aanrader zou ik toch Avast 8 free kiezen
 
Zoiets is voor iedereen persoonlijk lijkt me. Ik heb zelf ook avast draaien op mijn windows partitie zonder dat de pc trager wordt ed.
 
satshow,

Je zult waarschijnlijk andere hardware hebben dan gast0663. Maar de vraag van wat het beste is komt toch steeds weer op hetzelfde neer. Iedereen noemt zijn favoriet op en daar wordt het niet duidelijker van.
Het beste kan gast0663 wat verschillende programma's proberen en niet alles met de standaard opties installeren omdat er vaak onnodige dingen worden geïnstalleerd die zeker op een ouder systeem met weinig geheugen een flinke impact kunnen hebben.
 
Ik ga Panda Cloud, en ook Avast! Free 8 met minder schilden proberen. Dit, in combinatie met Comodo Firewall en Malwarebytes.
 
Dat lijkt me ook het beste een aantal testen en bekijken wat je het beste bevalt.
 
Ik zie net dat er een nieuwe test is verschenen van www.av-comperatives.org.
Microsoft Security Essentials komt er dit keer ook hoger uit dan normaal. Dus het kan ook zijn dat ik weer terug ga naar Microsoft Security Essentials, ik ga nu
Avast! proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan