Nieuwe computer budget €600 tot €800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vandaag even langs Alternate geweest. Had gisteren een sitecom stick bij de MediaMarkt gekocht maar die gaat ongeopend weer terug, veels te duur en van slechte kwaliteit, zo zeggen mensen op internet. Ik heb nu een TP-Link TL WN-822N gekocht van €20. Volgens mij geen miskoop geweest, als ik de antennen plat neerleg een goede verbinding met een goede snelheid, zoals ik gewend ben.
Ook heb ik een Sharkoon skiller toetsenbord en een Sharkoon Fire Glider Black gaming muis gekocht. Nog even wennen aan het toetsenbord maar de muis ligt goed in dehand, is ook een 3600 dpi muis, goed spul.

Ik heb tot slot nog wel een klein puntje: één van de LED lampjes in de behuizing gaat steeds aan en uit, die lijkt niet goed te werken. Het hoort niet want de andere lampjes branden wel constant.

Het betreft een Spire Savit 6003 en het is een lampje in de bovenfan. Het lampje zit standaard in de behuizing. Ik denk dat ik er voorlopig niets aan doe aangezien het niet direct van invloed is op de prestaties van de computer, de fans werken immers wel. Anders moet de hele computer terug en mogelijk een nieuwe bekabeling of zelfs erger, een nieuwe behuizing. Daar heb ik voor 1 ***lig lampje geen zin in.

Vanmorgen trouwens nog wat problemen met games maar dat lijkt al opgelost (zie mijn andere topic bij 'videokaarten', bleek aan de driver van de nieuwe muis te liggen). Computer is ondanks de software die er al op staat wel erg snel, SSD was een hele goede investering.

Kom er net achter dat ze ipv de LG GH24NS70 de LG GH24NS95 in mijn pc hebben gedaan (ik zie dat in de pc wizard). Alternate verkoopt alleen maar de LG GH24NS70 maar als je de LG GH24NS95 zoekt kom je weer op de LG GH24NS70 uit. Zijn beide drives dan precies hetzelfde?

de 70 is wellicht wat ouder maar ze zijn wat betreft schrijf snelheden en lees snelheden even snel dus denk dat het vrijwel niks uit maakt
zal wellicht precies dezelfde dvd brander zijn geweest die een rebrand heeft gekregen gebeurt vaker met pc hardware

800MHz 2x = 1600MHz.:)

Je hebt DDR, dus die snelheid zou maal 2 moeten. Anders controleren in het Bios zelf.

800MHz 2x = 1600MHz.:)

Je hebt DDR, dus die snelheid zou maal 2 moeten. Anders controleren in het Bios zelf.
Dankje voor het snelle antwoord. Als ik de PC opstart, moet ik dan op F2 drukken om in de BIOS te kijken? Speccy geeft wel 9-9-9-24 aan, duidt dit erop dat hij al op 1600 Mhz draait?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan