Nieuwe Computer kopen bij dynabyte ....?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Berichten
256
Hoi ! :)

Na een tijdje gespaard te hebben willen we graag een nieuwe computer kopen.
(Monitor Samsung met DVI hebben we al )
De nieuwe computer moet natuurlijk wel gelijk een aantal jaren mee gaan .
Maar we zien dus door de bomen het bos niet meer .
.

We willen met de pc , veel internetten , af en toe video's bewerken, soms spellen spelen,
en een foto"tje bewerken .

Nu staat in de folder van dynabyte de HP Pavilion m 9280 .
Volgens de verkoper is het een pracht computer waar we jaren plezier aan beleven .
maar jah ... verkopers ..

Nu is mijn vraag, wil meschien iemand hier willen kijken naar de HP Pavilion m 9280 blz 5 https://www.dynabyte.nl/folder ,
en zijn mening er over willen geven .
Gr Saphira
 
Allicht dat de verkoper zegt dat die pc het beste is, hij verdient er het meeste aan.

Als de hoofdmoot van het pc werk op internetten ligt en de rest maar 'af en toe' kun je ook prima af met de m9275, als je tenminste speciaal bij Dynabyte wilt kopen.
 
zit bij die 1300 euro ook dat scherm of niet?? zo ja dan is het echt ZONDE van je geld:p
 
Ja TomTom1 die bedoel ik dus ;)
maestro12 ,ik hoef natuurlijk niet perce bij dynabyte te kopen , dus ben best wel geintereseerd waar jij zo'n soort computer zou kopen , goedkoper ,zelde soort pc ,garantie ..?
Zelf koop ik liever geen computer in een online winkel .
 
winkels zoals alternate, 4launch, zercom, salland, azerty zijn geen online winkels... net als dynabyte die heeft ook gewoon z'n eigen bedrijf:eek:





(correct me if i'm wrong:rolleyes:)
 
maarhuu hoezo merijntjuh , vindt je het zonde van het geld , is het een slechte keus ??
 
Na de pc is snel maar d;r kon wel meteen een andere videokaart in
bovendien betaal je te veel voor zo'n pc!
 
Okee BluRay waar is die link met die goede computer voor weinig geld :rolleyes: ?
Ben er nu ook wel achter dat ik dynabyte kan late vallen ...:D
 
die laatse die meastro12 zegt is echt waar voor je geld!! voor de rest is alles een tikkeltje te duur:D
 
die laatse die meastro12 zegt is echt waar voor je geld!! voor de rest is alles een tikkeltje te duur:D

Vergeet niet dat je daar windows nog moet kopen...... (en eventueel een muis en een toetsenbord)
En dat "tikkeltje" te duur mag je gaan toelichten, kom maar op wat is er te duur aan en waarom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan