Nieuwe Computer kopen bij dynabyte ....?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zit er,die er bedoeld word ook geen geluids kaart in of ......?

Alhoewel het er niet speciefiek bij vermeld staat, ga ik ervan uit dat er één 'on-board' zit.
Je zou daar natuurlijk altijd even naar kunnen vragen als je in één van de winkels bent.

Vergeet niet dat je daar windows nog moet kopen...... (en eventueel een muis en een toetsenbord)
En dat "tikkeltje" te duur mag je gaan toelichten, kom maar op wat is er te duur aan en waarom

.... dat weet je tog zelf ook wel:D

.... dat weet je tog zelf ook wel:D

Om nog 1 opmerking offtopic te maken:

Wat ik alleen weet is dat je een aantal zaken roept maar daar verder geen onderbouwing aangeeft.

En alle drie de systemen die Maestro aangeeft zijn mooie midrange systemen voor een mooie midrange prijs, nix mis mee dus

Denk dat ik er uit ben :)
Uitgaande van de link http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2153 van maestro12 ,
zijn we op de site van paradigit ook deze computer tegen gekomen
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2211
Wat duurder dan de eerste link, maar toch nog heel veel goedkoper dan dynabyte met de wel bijna zelfde eigenschappen .
Vindt zelf de behuizing ook wat mooier :D
Maar buiten dat , denken we met deze pc ,met nog ietsie meer prestatie's voor de toekomst,goed over weg te kunnen.

Ik wacht toch nog op de reactie's van maestro12 voor dat we defenitief besluiten :D
De reactie van merijntjuh weten we al :o

Om nog 1 opmerking offtopic te maken:

Wat ik alleen weet is dat je een aantal zaken roept maar daar verder geen onderbouwing aangeeft.

En alle drie de systemen die Maestro aangeeft zijn mooie midrange systemen voor een mooie midrange prijs, nix mis mee dus

ik zeg al niks meer:D

Het is in pricipe hetzelfde systeem alleen met 1Gb extra intern geheugen, een zwaardere videokaart en een andere kast.

Is verder helemaal niks mis mee.

Ben blij dat ik niet impulsief bij Dynabyte gekocht hebt.
Had inderdaad veel te veel betaald:shocked:
maestro12 en andere bedankt voor de reactie's
Greetzz Saphira;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan