marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
Ik heb eigenlijk hetzelfde plan. Ik vind het helemaal niet erg om mensen te helpen die totaal geen verstand hebben van hardware. Maar ze moeten wel beseffen dat ik wel redelijk verstand ervan heb (al weet ik ook niet alles..) en hun dus adviseer zonder dat ik er enig voordeel bij heb.Idd. Op een of andere manier ben ik eigenlijk van plan om in dit soort topics niet meer te reageren.
Gisterenavond/nacht ook tot in den treure mijn mening proberen te weerleggen over een bepaalde configuratieadvies wat ik gaf.
Sommige gingen zelfs een Aldi pc vergelijken met mijn configuratie, en dat ie veel goedkoper was.
In dit topic ook weer., diverse mensen geven advies, maar deze wordt gewoon in de wind geslagen.
Mij boeit het niet of een merk-pc wordt gekocht, of een kant-en-klaar systeem van ALternate, of dat zelf een pc wordt samengesteld (met hulp van ons).
Ik probeer enkel de mensen te helpen om de juiste keuze te maken. En ik heb, zeker in dit draadje, het gevoel dat ik net zo wantrouwend wordt bekeken als de eerste de beste winkelmedewerker van de Mediamarkt. En daar pas ik voor. Net zoals jij ervoor past.
Overigens zijn de specs van aldi-pc's vaak helemaal niet slecht. Ze kiezen dan vaak alleen voor de goedkoopste onderdelen. Wij kiezen voor een goed merk moederbord met recente chipset. Aldi/Medion kiest voor een moederbord dat de processor kan aansturen en verder zo goedkoop mogelijk moet zijn. (om een voorbeeld te noemen)