Nieuwe Game PC € 0 - 700

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beeldscherm hoef ook niet ''HUGE'' te zijn want anders is er geen ruimte op de kast.;)

Weer ff ontopic:

Dit winkelmandje lijkt me de beste keus. De i5 760 is vele malen beter in gaming dan de Phenoms. Zit een goede videokaart bij, zit assemblage bij enz. Als je er een beeldscherm bij wilt, kan je het best wat bij je budget doen aangezien je anders veel minder goede onderdelen moet kiezen. Opzich zou het wel lukken, maar nogmaals; dan zal ik wat meer geld investeren!

Zeg het maar! :thumb:

Edit: 19 inch is voor nu nog meer dan genoeg!

Laatst bewerkt:
ja zo leer ik ook nog eens wat qua beeldschermen

Ten eerste heeft TS niks aan 8gb ram als hij gaat gamen, en ten tweede moet hij het zo zelf in elkaar zetten... :confused:

Weer ff ontopic:

Dit winkelmandje lijkt me de beste keus. De i5 760 is vele malen beter in gaming dan de Phenoms. Zit een goede videokaart bij, zit assemblage bij enz. Als je er een beeldscherm bij wilt, kan je het best wat bij je budget doen aangezien je anders veel minder goede onderdelen moet kiezen. Opzich zou het wel lukken, maar nogmaals; dan zal ik wat meer geld investeren!

Zeg het maar! :thumb:

Edit: 19 inch is voor nu nog meer dan genoeg!

http://www.tweakpc.de/hardware/tests/cpu/intel_core_i5_760_benchmark_preview/s06.php

De 760 is iets sneller als de 750.
Waarin je hier ziet dat de 750 op een gemiddelde resolutie iets sneller is als de X4 965:

http://www.guru3d.com/article/core-i5-750-core-i7-860-870-processor-review-test/18

Wat dus betekent dat de X6 Phenom een stuk sneller is...

Ten eerste heeft TS niks aan 8gb ram als hij gaat gamen, en ten tweede moet hij het zo zelf in elkaar zetten... :confused:

Hij zegt dat hij het zelf in elkaar kan zetten, je zou ipv. die 8GB RAM ook een mooiere kast kunnen kiezen. Of een beter moederbord, maar dat is aan de TS.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik keek nog eens op azerty en je kan gratis verzenden en betaald verzenden.
Waar slaat dit op?

Hij zegt dat hij het zelf in elkaar kan zetten, je zou ipv. die 8GB RAM ook een mooiere kast kunnen kiezen.

Dat heb ik dan over het hoofd gezien, zijn ook zoveel posts! :P Dan zou ik gewoon voor dit gaan, en alvast wat geld sparen voor het toekomstige beeldscherm! Winkelmandje

Laat me even wat dingen duidelijk maken, de Phenoms zijn niet sneller in gaming. Kijk hier een benchmark (scroll even naar onderen en klik op het plusje van Windows 7). Zit een verschil tussen van ongeveer 30%. Ik zie dat de x6 sneller is in multitasking enzo, maar niet voor gamen.

Zie hier bijvoorbeeld de valkuil van de six-core processor. Dan zou het dus nog beter zijn om voor de x4 te kiezen.

Laatst bewerkt:
Ik zie bij de Hardware.info tabel toch echt dat de X6 het op alle fronten wint:

attachment.php

En wat dat tweede artikel betreft, ja ik heb hem ook gelezen. Maar denkend aan de toekomst zou ik toch echt voor een X6 gaan.
Ik heb de i5 benchmarks niet gekopieerd, want die was bij mij leeg.

Bijlagen

• Naamloos.png
    Naamloos.png
    42,9 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt door een moderator:
Beter!!!!!!!! YEAH WEER €10 BESPAART

@paranoid moet je niet een koeling er bij kopen of zit dat er al bij?

een X6 kun je niet kopen of je moet een slecht videokaart kopen, dan heb je daar niks aan:p

Mod edit

@Paranoid: Zou je eens op je postings willen letten?
Nu al 3x berichten van je samengevoegd.Graag eerst kijken waarop je reageren wilt en dat kan dan in een(1) posting.

Beter!!!!!!!! YEAH WEER €10 BESPAART

@paranoid moet je niet een koeling er bij kopen of zit dat er al bij?

Er zit standaard 1 koeler in de kast, maar ik zou er een extra koeler bijkopen. Op de CPU zit al een koeler. Maar die extra koeler moet, afhankelijk van de kast, nog even uitgezocht worden.

@Frankwannet ik weet dat ik veel postings achter elkaar zet, maar steeds als ik al een bericht heb geschreven, zie ik dat iemand anders daarvoor al iets heeft gepost wat ik niet heb gezien. Hierop reageer ik dan met een nieuwe post, ik zal er op letten.

Laatst bewerkt:
Dan is dat probleem dus opgelost. :thumb:
Nu nog een keuze maken. :P

dan niet, hehe:d
(in die kast passen 80,90,120,140 mm fans)

ff ter informatie ik doe als hobby computer repareren en maken met mijn vader! :cool::cool: Maar ik wil een nieuwe pc omdat we altijd maar ouder spul krijgen, onze beste processor is nu amd athlon 64 3200+.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan