Hoi allemaal!
Ik heb al een aantal jaren deze pc:
Moederbord : Asus P5VD2-VM
Chipset : VIA P4M900
Processor : Intel Pentium 4 @ 3000 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (1 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 7300 GT
Harde Schijf : WDC (80 GB)
DVD-Rom Station : ASUS DRW-1814BL
DVD-Rom Station : IM8115S RPW464W SCSI CdRom Device
Monitor Type : Philips Philips 150P - 15 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (maart 2009)
Hij is traag en hij heeft steeds vaker problemen( hij start langzaam op, taakbalk laat sloom etc.) Hij voldoet ook niet meer aan de laatste games die uitkomen, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe pc.
Ik wil een pc die nog wel een tijd mee gaat (3-4 jaar of langer) en die niet vaak crasht of problemen heeft. Ik wil minstens een quadcore. Ik heb al wat rondgeneust op het internet en in winkels, maar ik vraag om jullie advies!
Ik had al een pc op het oog, maar de videokaart kan veel beter. Een vriend van mij heeft deze pc, maar volgensmij zit er geen brander bij, die zou ik er wel heel graag in hebben zitten (eventueel los kopen).
processor: Intel Quad Core 8200
geheugen: 4 GB ( 2x2GB )
harddisk 750 GB opslagcapaciteit
double layer DVD Rewriter
NVidia GeForce 7100 512MB dedicated
VGA, HDMI , DVI , firewire aansluiting
100/1000 LAN
USB toetsenbord en optische muis
MS Home Vista Premium 64bit
9x Usb 2.0 , 14-in-1 cardreader
Een monitor heb ik thuis staan, maar eventueel is een extra toetsenbord en muis ook handig als die erbij worden geleverd
Nu heb ik nog een vraagje: wat is er nou zo goed/beter aan een i7 pc dan aan een quad core, ik heb wat gelezen op het internet, maar ik haalde er niet veel uit
Alvast bedankt
Luuk
Ik heb al een aantal jaren deze pc:
Moederbord : Asus P5VD2-VM
Chipset : VIA P4M900
Processor : Intel Pentium 4 @ 3000 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (1 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 7300 GT
Harde Schijf : WDC (80 GB)
DVD-Rom Station : ASUS DRW-1814BL
DVD-Rom Station : IM8115S RPW464W SCSI CdRom Device
Monitor Type : Philips Philips 150P - 15 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (maart 2009)
Hij is traag en hij heeft steeds vaker problemen( hij start langzaam op, taakbalk laat sloom etc.) Hij voldoet ook niet meer aan de laatste games die uitkomen, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe pc.
Ik wil een pc die nog wel een tijd mee gaat (3-4 jaar of langer) en die niet vaak crasht of problemen heeft. Ik wil minstens een quadcore. Ik heb al wat rondgeneust op het internet en in winkels, maar ik vraag om jullie advies!
Ik had al een pc op het oog, maar de videokaart kan veel beter. Een vriend van mij heeft deze pc, maar volgensmij zit er geen brander bij, die zou ik er wel heel graag in hebben zitten (eventueel los kopen).
processor: Intel Quad Core 8200
geheugen: 4 GB ( 2x2GB )
harddisk 750 GB opslagcapaciteit
double layer DVD Rewriter
NVidia GeForce 7100 512MB dedicated
VGA, HDMI , DVI , firewire aansluiting
100/1000 LAN
USB toetsenbord en optische muis
MS Home Vista Premium 64bit
9x Usb 2.0 , 14-in-1 cardreader
Een monitor heb ik thuis staan, maar eventueel is een extra toetsenbord en muis ook handig als die erbij worden geleverd

Nu heb ik nog een vraagje: wat is er nou zo goed/beter aan een i7 pc dan aan een quad core, ik heb wat gelezen op het internet, maar ik haalde er niet veel uit

Alvast bedankt
Luuk