Nieuwe game pc met 2 monitors

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga toch maar voor een HD 7870 voor 2 schermen, het zal een stuk schelen, de royalqueen zou een zeer goede keuze daarvoor zijn.
 
@Subplayer52: wat bedoel je precies met wat het zal schelen? Ik heb een 6850 en die draait prima 2 schermen. Of bedoel je iets anders? En met een 7870 zit je weer met het probleem van de monitoren: er zit 1 DVI aansluiting op, geen 2 (zoals bij de 7850), dus moet je óf een andere monitor, óf een converter gebruiken.

De RoyalQueen heeft 1GB RAM en de Sapphire heeft 2gb RAM. RoyalQueen en Sapphire
 
Laatst bewerkt:
Ik ging net ff kijken:
7870:
1 x HDMI - 19-pens HDMI type A
2 x DisplayPort - 20-pins mini-DisplayPort
1 x DVI-I (dubbele verbinding) - 29-pens gecombineerde DVI

7850:
1 x HDMI - 19-pens HDMI type A
2 x DisplayPort - 20-pins mini-DisplayPort
1 x DVI-I (dubbele verbinding) - 29-pens gecombineerde DVI

Er is toch geen verschil?

Wordt dat weer een ander monitor?
 
Laatst bewerkt:
Topic opgeschoond van de onnodige quotes.

Gaarne gebruik maken van de knop "Reageer op vraag" of venster Snel reageren.
Nu quote men telkens de voorganger en topics worden zo onnodig lang met wederom de gehele tekst van je voorganger.
Een quote (of een deel van) kan men gebruiken als men ergens specifiek op wilt reageren.
 
Ik heb nog ff een vragen:

Weet iemand het verschil tussen AM3 en AM3+ ?
 
Laatst bewerkt:
Am3+ is nieuwer, AM3 socket gaat op am3+, dus je kan beter am3+ kopen.
 
Deze 7850 is goedkoper, maar heeft 1GB RAM i.p.v. 2. Die 2GB zal je vrijwel nooit gebruiken, dus dat is weer 40 euro in de pocket.
Voor dat geld kan je dan een adapter van DisplayPort naar DVI kopen. Maar hier komt dan weer een vraag bij: ben je van plan in de toekomst AMD's EyeFinity (panoramabeeld op 3 schermen) te gaan gebruiken? In dat geval moet je een actieve DP naar DVI adapter hebben.
Keuzes:
-goedkoopste (levertijd >10 dagen)
-geen actieve adapter
-witte, actieve adapter
-zwarte, actieve adapter
 
@AndreazZz
Nou nee ik ben niet van plan om een panoramabeeld op 3 schermen te gaan gebruiken.
 
Kijk eerst eens op het internet rond of je die adapters er niet bijkreeg, bij mijn Sapphire kreeg ik er 2.
 
Deze 7850 is goedkoper, maar heeft 1GB RAM i.p.v. 2. Die 2GB zal je vrijwel nooit gebruiken, dus dat is weer 40 euro in de pocket.
Voor dat geld kan je dan een adapter van DisplayPort naar DVI kopen. Maar hier komt dan weer een vraag bij: ben je van plan in de toekomst AMD's EyeFinity (panoramabeeld op 3 schermen) te gaan gebruiken? In dat geval moet je een actieve DP naar DVI adapter hebben.
Keuzes:
-goedkoopste (levertijd >10 dagen)
-geen actieve adapter
-witte, actieve adapter
-zwarte, actieve adapter

haal deze even erbij van de TS
ty voor je reactie
wat spellen betreft zou hij zeker BF 3 moeten kunnen draaien op goede kwaliteit .
1GB Vram is niet genoeg om Games zoals BF3 op 1080P Full HD te kunnen spelen met degelijke kwaliteit (neem aan dat wel de bedoeling is)
die 2GB heb je zeer zeker nodig ook voor toekomstige games zoals Generals 2 MoH warfighter en de nieuwe NFS games
Dus je hebt die 2GB vram zeer zeker nodig!

ook in de toekomst krijgen we resoluties van 1400K of te wel Ultra HD (vraag me niet waarom ze het zo gaan noemen)
dan is die 2GB vram ook een must!
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Game Computer!

Ik wil graag een nieuwe game computer met 2 monitors.

Dit heb ik al :D

Weet iemand nog verbeteringen?
 
Ik zou de opslag nog eens bekijken, het is ''maar'' een 500GB. en moederbord zou ik wisselen voor een wat betere kwaliteit (en service!) Asus/Gigabyte o.i.d. Zo lang je maar geen MSI neemt, deze zijn beduidend mindere kwaliteit en zeer slechte garantie voorwaarden.

Bijv: http://azerty.nl/8-2817-401976/asus-m5a78l-le-moederbord-.html

4 euro duurder, 3 jaar garantie ...en GEEN micro ATX
 
Laatst bewerkt:
Mobo + videokaart is een no-go :)

Moederbord ondersteunt alleen 2.0 pci videokaart is een 3.0.
Kzou dan geen AMD nemen maar de intel celeron editie of als je meer geld hebt een i3.
Kan je mobo's met socket 1155 nemen die bijna allemaal 3.0 ondersteunen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan