Nieuwe Game-Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
PSSST die 9600GT is better dan de 8800GT
maar ziet er al wel een stuk beter uit
het probleem ios hem wel dat in die kast nu een 350 watt zitt :S

dus niet , dat dacht ik eerst ook maar de 9600GT is een low end kaart ofzo
en de 8800GT high end kaart!!!!!

dus hou het bij de 8800GT
en waarom PC5300 neem PC6400

PSSST die 9600GT is better dan de 8800GT
maar ziet er al wel een stuk beter uit
het probleem ios hem wel dat in die kast nu een 350 watt zitt :S
Is dat zo?? Ik dacht dat ik op veel forum las dat de 8800GT beter is.
Ja maar zou je die 350 watt voeding er niet uitkunnen halen?? en die van 520 erin? ik dacht van wel.

Is dat zo?? Ik dacht dat ik op veel forum las dat de 8800GT beter is.
Ja maar zou je die 350 watt voeding er niet uitkunnen halen?? en die van 520 erin? ik dacht van wel.

dus niet , dat dacht ik eerst ook maar de 9600GT is een low end kaart ofzo
en de 8800GT high end kaart!!!!!

dus hou het bij de 8800GT
en waarom PC5300 neem PC6400

computer3zv1.png

nu is die goed, allleen moet je nog een andere kast nemen want die je nu hebt is MiniATX
maar verder niet uit maar is wel beter om gewooon een ATX formaat te kiezen
anders krijg je strx een warmte probleem!!!!
daarbij is het geen rechtop staande kast maar een platliggende!!!!

Laatst bewerkt:
Zit er bij die kast niet een voeding van 350W..

Kan je net zo goed voor dezelfde prijs een betere/leukere kast kopen voor hetzelfde geld :)

En idd zoals BluRay al zei, geen mATX.

Geen idee of je het al besteld hebt, maar, de setup wat jij had uitgekozen gaat niet werken. (laptop geheugen op een desktopmoederbord).

f_4lam_95faed6.png

Je had een kast genomen waar standaard al een voeding in zat, ze hebben dus bespaard op het materiaal wat ze in de kast gebruikt hebben, je kan beter dus een kast kopen waar geen voeding in zit, aangezien je deze toch niet gebruikt. Verder zoals al gezegd was, was de kast ook mATX.

En ga voor een P35 moederbordje, is toch net ff wat sneller dan 945P.

Verder had je SODIMM geheugen, dit is voor een laptop. Dus dat gaat niet werken.

Het moederbord wat je gekozen had ondersteund ook geen PC6400.

Ook heb je gekozen voor een IDE-dvdrewriter, neem er een met SATA.

De MSI 8800GT OC-versie, is goedkoper en over deze kaart wordt heel lovend gesproken.

Laatst bewerkt:
Geen idee of je het al besteld hebt, maar, de setup wat jij had uitgekozen gaat niet werken. (laptop geheugen op een desktopmoederbord).

f_4lam_95faed6.png

Je had een kast genomen waar standaard al een voeding in zat, ze hebben dus bespaard op het materiaal wat ze in de kast gebruikt hebben, je kan beter dus een kast kopen waar geen voeding in zit, aangezien je deze toch niet gebruikt. Verder zoals al gezegd was, was de kast ook mATX.

En ga voor een P35 moederbordje, is toch net ff wat sneller dan 945P.

Verder had je SODIMM geheugen, dit is voor een laptop. Dus dat gaat niet werken.

Het moederbord wat je gekozen had ondersteund ook geen PC6400.

Ook heb je gekozen voor een IDE-dvdrewriter, neem er een met SATA.

De MSI 8800GT OC-versie, is goedkoper en over deze kaart wordt heel lovend gesproken.

Super bedankt!!! ik heb um nog niet besteld

Das maar beter ook :)

Ga je het btw zelf in elkaar zetten? Dit kan 4Launch ook voor je doen (39 euro geloof ik).

Ik wil hem zelf in elkaar zetten die 39 euro boeit me niet maar ik wil het zelf eens zien hoe het is om een computer inelkaar te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan