Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zoals je in mijn vorige post las: ik ga NIET overklokkenJe hebt er al 2 van 120 mm, heb ik ook, is genoeg, als je gaat overklokken raad ik er nog een aan, en ook een andere koeler op je CPU ! :thumb:
Dat weet ik, maar ik had een mailtje gehad van een mailtje gehad van 4Launch, daar heb ik op gereageerd en gevraagd of de Case Fans meegeleverd worden. En dit is dus niet het gevalehm... je had tog een nine hundred besteld? daar zitten al 4 fans in......
je moet 3 fans van recom kopen die van 120mm want die zijn super silent (13db) en volgesnmij hebben ze de grootse fan er niet uit gehaald want die is op geen andere manier te vervangen.... omdat die alst goet is 250mm is en de grootste fan die je kan bestellen daar is 200mm..
(correct me if i'm wrong)
heb jij zin in HEEEEEEEEL veel herrie?? want die fans van recom zijn ook niet zo duur (zelfs goedkoper als de normale die ze overal hebben..):shocked:
Geen Casefans ??![]()
Dus volgens jou heb ik er 2 nodig, 1 achterin en 1 voorin, voor de zekerheid dan. Als ik er van deze 2 neem is dat dan een slimme keuze: https://www.4launch.nl/shop/account/#p-4-productid-029068 ?Nee? Waarom zou je extra casefans nodig hebben. Dat hebben heel weinig fabriek's PC's trouwens.
En als je casefans neemt: natuurlijk bevorderd het de airflow, in plaats van het vacuum dat de koeling trek voorzie je nu zelf in luchtintake en uitlaat. Of het echt nodig is valt te bezien. En als je ze dan toch neemt neem je beter wat stilleren anders ga je je alleen maar ergeren.
Nee? Waarom zou je extra casefans nodig hebben. Dat hebben heel weinig fabriek's PC's trouwens.
Ging overigens om een P IV 1,7 Ghz, nog geen heethoofd Prescott dus. En die temps haalde hij met de fan als een straalmotor. Het kleine ding kon het gewoon niet aan.
Maarja, in die PC stonden de geheugenbanken ook in een hoek van 30* (45 ok maar 30?) dus volgens mij een geval aaprt..
En als je casefans neemt: natuurlijk bevorderd het de airflow, in plaats van het vacuum dat de koeling trek voorzie je nu zelf in luchtintake en uitlaat. Of het echt nodig is valt te bezien. En als je ze dan toch neemt neem je beter wat stilleren anders ga je je alleen maar ergeren.
je moet 3 fans van recom kopen die van 120mm want die zijn super silent (13db) en volgesnmij hebben ze de grootse fan er niet uit gehaald want die is op geen andere manier te vervangen.... omdat die alst goet is 250mm is en de grootste fan die je kan bestellen daar is 200mm..
(correct me if i'm wrong)
o lol
ja dan heb je geen casefan nodig...
Trouwens in mijn broertjes Compaq zit wel een Casefan die naar buiten blaast![]()
En heb ik wel een casefan nodig, en zo ja welke?
Case: https://www.4launch.nl/shop/account/#p-4-productid-025495tja met dat systeem heb je het wel nodig denk ik.
maar ik weet de maten niet die erin kunnen
Er staat de de fans er bij worden geleverd maar dat is dus niet zo# nique Top mounted 200mm TriCool exhaust fan to cool the hottest system
# Perforated front bezel for maximum air intake
# Two front loaded HDD cages for up to 6 hard disk drives
# The HDD cages act as air ducts to take air in more efficiently. Optional middle 120mm fan bracket to cool the hottest graphic cards or CPU
# Two 120mm TriCool blue LED front fans to cool hard disk drives
# Window side panel comes with an optional 120mm fan mount for maximum VGA cooling
# Top mounted I/O ports for easy access
# Top tray for your MP3 player, digital camera, etc.
# Power supply mounts at the bottom of the case (power supply not included)
Duur maar goed : http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-020883
En hoeveel raad je er dan aan dat ik er koop?
ik weet het niet
ik heb er 3 in me pc
zie mijn pc bij Systeem
2 intake
en 1 outtake ....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.