Nieuwe Game PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt er al 2 van 120 mm, heb ik ook, is genoeg, als je gaat overklokken raad ik er nog een aan, en ook een andere koeler op je CPU ! :thumb:

Je hebt er al 2 van 120 mm, heb ik ook, is genoeg, als je gaat overklokken raad ik er nog een aan, en ook een andere koeler op je CPU ! :thumb:
Maar zoals je in mijn vorige post las: ik ga NIET overklokken ;)
Toch bedankt voor de info :thumb:

Ik heb wel 1 probleempje, de videokaart die ik besteld had die hebben ze nog niet binnen. En ze kunnen ook niet zeggen waneer die wel binnen komt :(, maar dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken ;)

ehm... je had tog een nine hundred besteld? daar zitten al 4 fans in......
Dat weet ik, maar ik had een mailtje gehad van een mailtje gehad van 4Launch, daar heb ik op gereageerd en gevraagd of de Case Fans meegeleverd worden. En dit is dus niet het geval :(. Welke Case Fans moet ik dan kopen, en hoeveel? Ik ga niet overklokken.

je moet 3 fans van recom kopen die van 120mm want die zijn super silent (13db) en volgesnmij hebben ze de grootse fan er niet uit gehaald want die is op geen andere manier te vervangen.... omdat die alst goet is 250mm is en de grootste fan die je kan bestellen daar is 200mm..:confused:

(correct me if i'm wrong)

je moet 3 fans van recom kopen die van 120mm want die zijn super silent (13db) en volgesnmij hebben ze de grootse fan er niet uit gehaald want die is op geen andere manier te vervangen.... omdat die alst goet is 250mm is en de grootste fan die je kan bestellen daar is 200mm..:confused:

In de beschrijving van de kast staat dit: Top mounted 200mm. Dus dat is dus 200 mm. Maar heb ik al die fans wel nodig? En kan het geen kwaad dat ik gewoon de goedkoopste neem?

heb jij zin in HEEEEEEEEL veel herrie?? want die fans van recom zijn ook niet zo duur (zelfs goedkoper als de normale die ze overal hebben..):shocked:

heb jij zin in HEEEEEEEEL veel herrie?? want die fans van recom zijn ook niet zo duur (zelfs goedkoper als de normale die ze overal hebben..):shocked:

Ik heb wel zin in herrie maar dan liever herrie van een dikke shooter ;)
Deze fan bedoel je toch? : https://www.4launch.nl/shop/account/#p-4-productid-027858 of deze? https://www.4launch.nl/shop/account/#p-4-productid-027857 En als ik het goed heb zitten er blauwe LED's in. En is die fan van 200 mm echt nodig? Want ik ga toch niet overklokken.

Laatst bewerkt:
Geen Casefans ?? :D

Nee? Waarom zou je extra casefans nodig hebben. Dat hebben heel weinig fabriek's PC's trouwens.
Ging overigens om een P IV 1,7 Ghz, nog geen heethoofd Prescott dus. En die temps haalde hij met de fan als een straalmotor. Het kleine ding kon het gewoon niet aan.

Maarja, in die PC stonden de geheugenbanken ook in een hoek van 30* (45 ok maar 30?) dus volgens mij een geval aaprt..

En als je casefans neemt: natuurlijk bevorderd het de airflow, in plaats van het vacuum dat de koeling trek voorzie je nu zelf in luchtintake en uitlaat. Of het echt nodig is valt te bezien. En als je ze dan toch neemt neem je beter wat stilleren anders ga je je alleen maar ergeren.

Laatst bewerkt:
Nee? Waarom zou je extra casefans nodig hebben. Dat hebben heel weinig fabriek's PC's trouwens.

En als je casefans neemt: natuurlijk bevorderd het de airflow, in plaats van het vacuum dat de koeling trek voorzie je nu zelf in luchtintake en uitlaat. Of het echt nodig is valt te bezien. En als je ze dan toch neemt neem je beter wat stilleren anders ga je je alleen maar ergeren.
Dus volgens jou heb ik er 2 nodig, 1 achterin en 1 voorin, voor de zekerheid dan. Als ik er van deze 2 neem is dat dan een slimme keuze: https://www.4launch.nl/shop/account/#p-4-productid-029068 ?
Er staat volgens mij niet bij hoeveel herrie hij maakt.

Ging overigens om een P IV 1,7 Ghz, nog geen heethoofd Prescott dus. En die temps haalde hij met de fan als een straalmotor. Het kleine ding kon het gewoon niet aan.

Maarja, in die PC stonden de geheugenbanken ook in een hoek van 30* (45 ok maar 30?) dus volgens mij een geval aaprt..

o lol
ja dan heb je geen casefan nodig...
Trouwens in mijn broertjes Compaq zit wel een Casefan die naar buiten blaast:)

Hij moet helemaal niks , meschien heeft hij niet eens casefan's nodig
dat licht helemaal aan de kast!!!

tja met dat systeem heb je het wel nodig denk ik.
maar ik weet de maten niet die erin kunnen
Case: https://www.4launch.nl/shop/account/#p-4-productid-025495
Info over Case:
# nique Top mounted 200mm TriCool exhaust fan to cool the hottest system
# Perforated front bezel for maximum air intake
# Two front loaded HDD cages for up to 6 hard disk drives
# The HDD cages act as air ducts to take air in more efficiently. Optional middle 120mm fan bracket to cool the hottest graphic cards or CPU
# Two 120mm TriCool blue LED front fans to cool hard disk drives
# Window side panel comes with an optional 120mm fan mount for maximum VGA cooling

# Top mounted I/O ports for easy access
# Top tray for your MP3 player, digital camera, etc.
# Power supply mounts at the bottom of the case (power supply not included)
Er staat de de fans er bij worden geleverd maar dat is dus niet zo :(

En hoeveel raad je er dan aan dat ik er koop?

ik weet het niet
ik heb er 3 in me pc
zie mijn pc bij Systeem
2 intake
en 1 outtake ....

het licht eraan hoeveel jij er aan uit wil geven

En ook aan je flow :).
Er moet zoveel lucht de PC ingaan als dat er uitgaat met in gedachte dat een vacuum ook lucht intrekt. Meer lucht erin dan lucht eruit is sowieso fout omdat de boel dan binnenin stil gaat staan/rondjes gaat draaien.

Crash heeft zo'n mooie afbeelding maar die kan ik even niet vinden :confused:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan