Nieuwe Game PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
XP Pro NL editie. Ik ben nu service pack 2 aan het downloaden. En de HDD (samsing HD 753 LJ) is ingedeeld als NTFS, moet ik hem anders als FAT-32 instellen?

Nee Pas na SP2 Zul je alles zien.....
SP1 ondersteund tot 127GB (ROND DE 127GB)

Oke, thanxs. Dan zal ik eerst zorgen dat SP2 er op staat. En dan de drivers proberen te installeren. Want een aantal drivers gaven problemen, misschien dat ze wel gewoon werken met SP2.

Oke, thanxs. Dan zal ik eerst zorgen dat SP2 er op staat. En dan de drivers proberen te installeren. Want een aantal drivers gaven problemen, ik hoop dat ze wel gewoon werken met SP2.

XP Pro NL editie. Ik ben nu service pack 2 aan het downloaden. En de HDD (samsing HD 753 LJ) is ingedeeld als NTFS, moet ik hem anders als FAT-32 instellen?

En bij schijfbeheer staat maar 1 partitie van 128GB en er is geen ruimte meer vrij.

Eerst de chipset drivers.
Dan Service Pack 2.
Dan de rest van de partitie zichtbaar maken m.b.v. schijfbeheer :).

Anders blijft 'ie hangen op 127.

@BluRay: SP1 ondersteunt ook al groter dan 127 hoor :). XP "kaal" gaat tot 127 :).
Installation Option 1. Upgrade the operating system to either Windows 2000 with Service Pack 3 (or newer) or Windows XP with Service Pack 1 (or newer), will update the Windows registry for large drive support.

Laatst bewerkt:
Eerst de chipset drivers.
Dan Service Pack 2.
Dan de rest van de partitie zichtbaar maken m.b.v. schijfbeheer :).

Anders blijft 'ie hangen op 127.
Bij het installeren van de drivers tijdens heb opnieuw opstarten gaat het fout. Dan blijft hij vast hangen en dan krijg ik een BSOD. Dan kan ik dus fijn mijn OS weer opnieuw instaleren, en dat heb ik nu al een keer of 4 geprobeerd. K*T zooi. De error is: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Als je die melding krijgt kun je in VM toch gewoon systeemherstel uitvoeren?

Als je die melding krijgt kun je in VM toch gewoon systeemherstel uitvoeren?
Ik had ook idd een extra herstel punt aangemaakt toen alles nog goed liep. Dus nog voor de installatie van de drivers. Daarna had ik de drivers dus geïnstalleerd, daarna herstarten en toen kreeg ik zo'n mooi BSOD. Dus naar veilige modus, herstel punt terug gezet. Maar toen kreeg ik een error dat de herstel bewerking niet was gelukt :(

Ik zit nu met een probleem. Ik heb namelijk geen geluid. En bij hardware apparaten staat ook staat ook geen audio kaart die niet is geïnstalleerd, er staat wel een onbekend apparaat. Waarschijnlijk is dit de kaart. Dit is een screen van de hardware: http://www.filefrog.net/images/wrX33842.png
Kan iemand mij daar mee helpen?

Laatst bewerkt:
als je de drivers installeert ?
welke SP gebruik je nu ?

Nu nog zonder. Gewoon XP. Maar ik dacht dat ik eerst alle drivers moest installeren.

o oke installeer alle drivers en daarna naar Minimaal SP2 update en daarna wordt denk ik je geluidskaart herkend....(dus dan pas je geluids drivers installeren)

en wordt je schijf al helemaal herkend ?

o oke installeer alle drivers en daarna naar Minimaal SP2 update en daarna wordt denk ik je geluidskaart herkend....(dus dan pas je geluids drivers installeren)

en wordt je schijf al helemaal herkend ?
De schijf word nog niet helemaal herkend, maar ik heb nog wat gezocht en meer mensen zeiden dat als je geen SP er op had staan dat je dan maar een maximaal aantal GB'S kan gebruiken.
Ik heb alle drivers die ik kon instaleren geinstaleerd. Maar die andere staan niet op de bijgeleverde cd's.
De usb zouden met SP2 worden geinstaleerd. Het onbekende apparaat is waarschijnlijk de geluidskaart. En wat is de PCI Device?
Als ik daar bij eigenschappen kijk staat er alleen dit:
Apparaatstatus
(Code 28)

En bij bronnen staat ook geen info, allen dat het apparaat geen bronnen gebruikt omdat het niet correct werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb SP2 er nu op staan, de HDD word nu volledig weer gegeven. En het onbekende apparaat is geherinstalleerd. Ik heb nu nog geen geluid. Dus bij de PCI Device en de USB-controller staat nog een geel vraagteken met uitroepteken.
Kan het zijn dat de PCI Device mijn geluids kaart is?

Dat kan.

Een apparaat (device) dat zich in een PCI slot (pci) bevindt.

Probeer hem eens aan te drukken
en zit er een on-board op ?

Koeler op ram staat niet goed:)

Laatst bewerkt:
Probeer hem eens aan te drukken
en zit er een on-board op ?

Koeler op ram staat niet goed:)

Aan te drukken? Denk je dat er überhaubt een device herkend wordt dan? (en de boel niet gefrituurd raakt zoals met RAM bankjes wel eens het geval is :evil:).

Aan te drukken? Denk je dat er überhaubt een device herkend wordt dan? (en de boel niet gefrituurd raakt zoals met RAM bankjes wel eens het geval is :evil:).
Sorry
Niet goed gelezen :-)

Iedereem bedankt voor alle hulp, tips en info :thumb:
Het is gelukt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan