Nieuwe Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

dexter11

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Goedemiddag,

De PC op onderstaande link overweeg ik aan te schaffen, helaas ben ik niet een enorme kenner op dit gebied en zou ik graag van jullie vernemen of dit prijs/kwaliteit een goede PC is.

http://gamepc.nl/game-pc-max

Alvast bedankt voor jullie reactie

Gr Dexter

Hoi,

Weet niet hoe je tegenover een zelf samengestelde pc staat ,maar denk dat je daarmee beter bent en de nieuwste generatie hardware hiermee koopt.

Het probleem is dat ik hem waarschijnlijk niet zelf kan bouwen, vandaar dat ik hem liever compleet koop. Op zich denk ik dat de hardware voor deze pc goed genoeg is voor wat ik nodig heb, ik zou alleen graag willen weten of deze onderdelen het bedrag waard zijn waarvoor ze de pc aanbieden. Want zou ik veel goedkoper uit zijn als ik de onderdelen los zou kopen?

Als je hem in losse onderdelen koopt krijgen je veel meer waar voor je geld.

Is er een site waar ik de vergelijking kan maken met de onderdelen welke in dit systeem zitten?

Als je hem in losse onderdelen koopt krijgen je veel meer waar voor je geld.

Wat zegt de TS nou net? Hij kan de pc niet zelf in elkaar zetten. Niet iedereen weet dat je de pc ook in elkaar kan laten zetten bij een web shop net als Azerty.
Misschien handiger omdat de volgende erbij keer te melden.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals al gemeld kan je hem ook laten assembleren doe hier een windows bij en je heb denk ik een prima gamepc met de nieuwste hardware

Hoi,

Zoals al gemeld kan je hem ook laten assembleren doe hier een windows bij en je heb denk ik een prima gamepc met de nieuwste hardware

Bedankt, hier ben ik een stuk goedkoper uit, en heb ik nog een veel betere videokaart ook! Enkel heb ik me wel laten vertellen voor een intel core i7 te gaan met min. 16gb ddr3 werkgeheugen. Is dit aan te raden?

We gaan nu helemaal voorbij aan de TS en geven hem een samenstelling van alsjeblieft, zonder enig uitleg.
Misschien handig als we ze vrag(en) beantwoorden.

Kwa prijs/kwaliteit verhouding is de pc in de eerste post erg duur. Tuurlijk zal die lang meegaan, je hebt een processor die 2x zo goed is als je eigelijk nodig hebt. Dus je betaald voor meer kracht wat je niet gaat gebruiken?
Nu hebben ze wel weer flink wat geld ingehouden voor je videokaart. Wat het belangrijkste is in een pc, deze is nog al wat magertjes. Voor dat bedrag mag je toch wel een GTX770 of AMD7970 kaart verwachten.

Ook gebruiken spellen op ze top maar 5GB ram. Dus dan zou 8GB voldoende moeten zijn? (Daarbij mis je een SSD wat je pc tot 6x sneller maakt)

Kwa processor zou je een I5-4430 of een FX8350 kunnen nemen i.p.v de K-serie in Modag build. Haal je meer geld over voor een goede videokaart.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Er zit bij mij een gtx 770 in en gaf alleen aan dat het zo ook kan ,en ja ik vind de pc in de link van de ts ook wat te duur t.o.v de hardware .
En nee voor te gamen heb je niet echt een I7 nodig en 16 gig is nog steeds wat overdreven

Laatst bewerkt:
Ten eerste ontzettend bedankt voor jullie reacties, hier heb ik echt iets aan!

@sander17111988 ; Wat bedoel je precies met ''Daarbij mis je een SSD wat je pc tot 6x sneller maakt'' en wat vind je verder van de 'build' van Modndag?
@ Mondag ; De onderdelen die er verder in zitten zoals moederbord, voeding, zijn ook allemaal passend en goed genoeg voor dit systeem? En de netwerk en geluidskaart zit bij het moederbord inbegrepen neem ik aan?

Hoi,

Ja hoor alles past en met een ssd hd start je vlugger je programma op en start de pc wat sneller op maar denk niet dat het de pc 6 x sneller maakt;)
Ja de geluidskaart zit op je moederbord .

Laatst bewerkt:
Ok want ssd is een vorm van werkgeheugen of?... Dit snap ik niet helemaal. Maar de netwerk en geluidskaart zitten wel bij het moederbord inbegrepen toch?

Hoi,

Nee ssd is een nieuwere vorm van hd en zie vorig bericht qua geluidskaart en hier uitleg over de ssd

Sorry voor mijn domme vragen, maar snap niet goed wat ssd inhoud. Is dit een soort nieuwe vorm van een interne harde schijf? En zit deze in de door jou gelinkte pc op azerty?

Hoi,

Nee die zit er niet in en ja een nieuwere vorm van een harde schijf ,en domme vragen bestaan niet misschien wel domme antwoorden:P

haha ok, wat zou dan een goede ssd zijn voor in het systeem dat je me eerder doorstuurde?

of misschien een kleine ssd (om de prijs te drukken) en een 2de (normale 1tb) schijf?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Een ssd kan altijd nog maar wil je er wat aan hebben qua opslag zou een 128 gig wel gewenst zijn en dan zou deze een optie zijn

Er staat ook tot he.

De meeste Hardeschrijven zijn maar 100MB schrijf en lees snelheid, een SSD is 530MB. Dus dat maakt het in theorie 5x sneller. SSD kan tot 600Mb/s gaan dan is het 6x sneller.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan