Nieuwe (goedkope) game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg volgende week m'n salaris binnen, wil hem dus gaan bestellen maar ik heb mijn twijfels over de cpu. Kan de i3 2100 bf3 wel aan? Ik heb namelijk het idee dat hij gaat bottlenecken met de gtx 660 :confused:

Laatst bewerkt:
Mooi :) Ik doe denk ik ipv de i3 2100 de i3 2120.. 3.3 ghz ipv 3.1 ghz voor maar 3 euro verschil.

Bedankt iedereen :thumb:

Alleen jammer van de case; geen cable management gaten en geen dust filters voor de fans :confused:

Besteld :D
Donderdag of vrijdag in huis.
Bedankt iedereen voor het helpen en samenstellen :thumb:

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee over de levertijden van azerty? 2 onderdelen zijn nog niet bij hun geleverd, heb het dinsdag besteld.. Ik zou het morgen krijgen als het goed is?

Als een onderdeel op voorraad is bij een leverancier van azerty, dan duurt het (zoals ze vermelden) 2 tot 3 dagen totdat alle onderdelen aanwezig zijn. Dan wordt het geassembleerd en verzonden.

Klopt. Maar het betekent dus dat ze het morgen nog binnen kunnen krijgen EN verzenden zodat ik het ook morgen (Vandaag dus, vrijdag.) binnen krijg? Anders zitten ze al over de 2-3 werkdagen heen..
Ik weet dat azerty geen groot magazijn heeft, en heb er aardig wat slechte reviews over gelezen qua verzendtijd (deze reviews stammen meestal wel uit 2008..) dus hopelijk krijg ik 't vandaag binnen :confused:

Je kan nooit weten wanneer ze je PC kunnen assembleren, er kunnen 10 PC's voor je zijn maar ook 100. Dat hangt allemaal af van hun schema hoe snel het in elkaar gestoken wordt. En verzenden kan wel een aantal dagen duren, mijn vriend had een week gewacht tot zijn PC aan was gekomen.

Ik assembleer mijn pc zelf :p Achja ik hoop dat ik het binnenkort in ieder geval binnen krijg.. misschien moet ik toch maar stoppen met slechte reviews lezen :o

Owh, dat verandert alles. Dan hoort het sneller verzonden te worden :D Je moet niet twijfelen aan de service van azerty, azerty is niet voor niets de geprefereerde site van de helpmij-ers :p

De pc in elkaar gezet..
Maar hij wil niet starten. Als ik de videokaart eruit haal start ie wel.
Wat is er fout? er brand een groen (Geel) lampje op de videokaart als de pc is aangesloten.

Gebeurt er iets als je op de aan uit knop drukt? Branden er lampjes, gaan de fans draaien?

Het probleem is al *OPGELOST*
Ik zette hem nog eens aan en uit en er kwam een vonk uit de videokaart met een brandlucht.
Heb zo snel mogelijk de pc uitgezet, voeding losgekoppeld e.d.
Volgens mij een gevalletje dead on arrival. Heb azerty al gebeld en het uitgelegd.
Ik vroeg of er nog risico was of er andere delen van mijn pc kapot waren gegaan, want de pc werkt namelijk nu nog wel zonder videokaart. Hij start gewoon op, alles wordt gedecteerd enzo in de bios. Hij zei dat ik het beter op safe kon spelen en het hele systeem op kan sturen zodat ze het door konden meten.
Zou ik dit doen, of alleen de videokaart opsturen? De pc werkt gewoon perfect nu, en het gaat sowieso veel langer duren als ik het hele systeem opstuur

Edit: om even antwoord te geven op je vraag nog, ja, alle lampjes brandden, ook op de videokaart. Moederbord graf een groen licht, ledjes op de ram sticks brandden.

Laatst bewerkt:
Ik zou alleen de videokaart opsturen, sluit je monitor gewoon op je moederbord aan.
Veel geluk!

Is er verder geen risico dat er iets anders kapot is? De pci slot, of de PSU ? Misschien zelfs het moederbord?

Nog input van andere mensen? heb namelijk windows nu al geinstalleerd.
Ik twijfel inderdaad of ik niet mijn hele systeem terugstuur. Kan ik eventueel ook naar de lokale pc boer (Paradigit) met mijn pc om het eventueel te laten checken?
Mooi ***** dat dit mij weer overkomt :\ Heb ik m'n game-pc en dan kan ik er niets mee.

ik raad je aan om de hele pc terug te sturen ook wat betreft garanties is het gewoon beter om dit aftenhandelen bij de winkel waar je het volledige product hebt gekocht
het kan ook aan de voeding liggen dus laat de hele pc door meten

Was ff naar de lokale paradigit geweest; ze hebben mijn moederbord/pci slot en voeding gecheckt met voltmeter, alles doet het nog. Ze hadden er een videokaart in gestopt en die werkte. Dit betekent dus dat ik erg veel geluk heb gehad, en dat de videokaart dus DOA was. Nu maar wachten tot volgende week voor de nieuwe videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan