nieuwe HDD + Koeler/geluidsdemper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, het werkt allemaal

Nou ga ik zo proberen of ik de bestanden kan kopieren, maar moet ik de jumper settings van de IDE schijf veranderen?

Als je de schijf als enige aan de platte kabel hebt hangen maakt het niet zoveel uit.
Kijk wel even na het monteren of de schijf in het bios niet als opstartschijf staat ingesteld, en goed herkend wordt.

Het is gelukt, beetje jammer dat ik niet in mijn documenten kan komen, nu moet ik de sata weer loskoppelen om vervolgens die bestanden op een usbstick te zettten..

me nieuwe hardeschijf is 61 graden :eek: als ik nog niet eens gegamed heb, alleen maar wat progjes geinstalleerd, max van seagate is toch 60|?

Zestig graden is wel het maximum ja. Geen goede airflow? Geen casefan voor de HD? Meet voor de zekerheid de temp even met Pc Wizard, die is het meest up-to-date.

Zestig graden is wel het maximum ja. Geen goede airflow? Geen casefan voor de HD? Meet voor de zekerheid de temp even met Pc Wizard, die is het meest up-to-date.

oke ik kijk zo wel even bij pcwizard.

Ik heb een casefan aan de achterkant (120mm)
1 fan aan de zijkant (92mm)
NB fan
Processor fan.

Kast is: Enenermax Pandora

Deze?
Als je vóór geen fan hebt zal de HD verder niet gekoeld worden. Persoonlijk zou ik vóór ook nog kiezen voor een fan (intake), dat bevorderd de luchtcirculatie en koelt meteen je HD (ik neem aan dat je deze beneden gemonteerd hebt). Was dit trouwens ook niet je oorspronkelijke vraag?

Deze?
Als je vóór geen fan hebt zal de HD verder niet gekoeld worden. Persoonlijk zou ik vóór ook nog kiezen voor een fan (intake), dat bevorderd de luchtcirculatie en koelt meteen je HD (ik neem aan dat je deze beneden gemonteerd hebt). Was dit trouwens ook niet je oorspronkelijke vraag?

Ja die ja, (dit is wel het oude/of nieuwere model op de foto, maar het is hem wel)

Ja dat was wel iets in de richting van mijn oorspronkelijke vraag.

Maar hoeveel millimeter fan moet daar dan? ook 120mm?
Heb nu 2 120mm fans erin zitten, (achterkant, zijkant)

Bij pcwizard is hij na het installeren van counterstrike source: 34 graden dus dat is niet echt warm, ik weet niet waarom hij gister zo warm was maar nu in iedergeval niet meer maar ik wil wel een fan aan de voorkant plaatsen? is dat een 120mm?

Ik zou dan gaan voor een 120mm fan ja, maar als je temperaturen verder okay zijn nu, is het misschien overbodig. Toch? 34 graden is een mooie temperatuur voor een HD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan