Raoul90
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 21 jan 2007
IK KAN NIET OPSTARTEN!!!!!
Hoe kan dit nou weer!!!!
Volgende stappen heb ik gedaan:
- Bios ingegaan alles omgezet wat nodig was.
- IDE schijf losgekoppelt
- SATA schijf aangesloten (gekeken of jumpers goed stonden)
- CD erin gedaan geboot van cdrom
- Installatie gevolgd (verloopt vlekkeloos alles wordt geinstalleerd)
- Geformateerd als NTFS
- OS geinstalleerd
- Als ik opstart dan zie ik wel het laad schermpje van windows xp professional maar daarna valt de pc uit en start opnieuw op.

Ik krijg het opstartscherm van dat laden en vervolgens staat er "setup wordt opnieuw opgestart" en dan start de pc uit het niets opnieuw op.
Wat kan het zijn.
Kan het zijn dan mijn bios de schijf niet herkent?? of wat? heb snel wat hulp nodig..
Er staat nu als ik opstart:
DISK BOOT FAILURE INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER??
ik krijg ook nog een foutmelding voordat de pc opnieuw opstart allleen dat gaat zo snel weg dat het onmogelijk is om het te lezen, er staat iets met:
onvoldoende systeembronnen
iets met dit:
onvoldoende systeembronnen voor het uitvoeren van het Win 16-subsysteem (kan dit iets zijn??)
Hoe kan dit nou weer!!!!
Volgende stappen heb ik gedaan:
- Bios ingegaan alles omgezet wat nodig was.
- IDE schijf losgekoppelt
- SATA schijf aangesloten (gekeken of jumpers goed stonden)
- CD erin gedaan geboot van cdrom
- Installatie gevolgd (verloopt vlekkeloos alles wordt geinstalleerd)
- Geformateerd als NTFS
- OS geinstalleerd
- Als ik opstart dan zie ik wel het laad schermpje van windows xp professional maar daarna valt de pc uit en start opnieuw op.

Ik krijg het opstartscherm van dat laden en vervolgens staat er "setup wordt opnieuw opgestart" en dan start de pc uit het niets opnieuw op.
Wat kan het zijn.
Kan het zijn dan mijn bios de schijf niet herkent?? of wat? heb snel wat hulp nodig..
Er staat nu als ik opstart:
DISK BOOT FAILURE INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER??
ik krijg ook nog een foutmelding voordat de pc opnieuw opstart allleen dat gaat zo snel weg dat het onmogelijk is om het te lezen, er staat iets met:
onvoldoende systeembronnen
iets met dit:
onvoldoende systeembronnen voor het uitvoeren van het Win 16-subsysteem (kan dit iets zijn??)
Laatst bewerkt: