Nieuwe HP Officejet Pro 8610 print niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je in de Experiabox instellingen veranderd ? Log in op de Experiabox kijk onder application kies UPnP staat deze op unabled met een vinkje aangegeven ? Zoniet zet er een vinkje in. Sla de instellingen op.

Vinkje stond NIET aan dus aangezet!
 
Blijkbaar register niet schoon gemaakt na het verwijderen van de oude printer..
Standaard inlog voor de experiabox , mits dit nooit is beranderd, is :
gebruikersnaam Admin => wachtwoord-veld leeg laten

Het komt voor dat de monteur het wachtwoord wijzigt, vaak is het dan KPN of kpn ( hoofd- of kleine letters ).

Hoe maak ik het register schoon zodat alles van oude printer is verwijderd???
 
Dat kan met bijv. Ccleaner of System Ninja.

Dat vinkje waar je het 2 berichten hierboven over hebt is niet van belang bij gebruik van 1 router in het netwerk.
 
Laatst bewerkt:
De printer werkt nu met USB direct op laptop aangesloten (werkt niet via USB hub), nu moet hij nog draadloos werken.
Wie oh wie kan me hiermee helpen???
 
Voer deze stap nog eens uit :

Open Configuratiescherm -> Apparaten en printers
Rechtsklik op de printer en kies "Eigenschappen van printer". Ga naar tabblad Poorten.
Noteer aan welke poort de printer nu hangt, maak een nieuwe poort, van het type: Standard TCP/IP
Vul in de poort-instellingen het ip-adres van de printer. Klik meermalen op OK. Kijk of je dan wel kunt printen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan