Nieuwe krachtige PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
apart ik kom anders wel met de dezelfde prijs uit bij azerty
ik weet niet welke dingen jij bij elkaar hebt lopen klikken

klikerdeklik

eigenlijk kom ik met azerty beter uit hier zit een 1TB hdd in en een CPU koeler bij die je wel nodig hebt
maar die i7 2600 bied helemaal geen toegevoegde waarden en zal net zolang mee gaan als de i5 2500
de i7 2600 bied hyper threading support aan iets waar games hele maal niks aan hebben

dus inplaats van de i7 2600 neem gewoon een i5 2500 en een sterkere videokaart....
daar hebben games veel meer baat bij

Laatst bewerkt:
Das wel maar 1 jaartje garantiw he die andere 3 voor 15 meer en die moederbord klopt niet, die bij computergalaxy is 100 eu op azerty maar vreemd k kwam duurder uit, en welke videokaart nemen ipv gtx570 dan? Die 6970?? Of 2x 68xx ?

HD6970 en GTX570 zijn even krachtig ze bieden andere features dat wel

de gtx570 heeft physix en de hd6970 eyefinity

HD68xx in crossfire is opzig een goede keuzen maar dat is het alleen als de games die jij speelt ook goed crossfire ondersteunen
scaling etc

maar je zult dan ook een andere voeding moeten aanschaffen...
700watts voeding

Laatst bewerkt:
Welke is dan iets beter? Ik snap de verschillen niet, en crossfire dus niet doen? Beter 1 kaart? ...

ik zeg ga voor 1 kaart daar hebben games op het moment tog net even wat meer baat bij

Mensen ik ben er nog steeds niet uit.........

Ik twijfel steeds, de prijzen liggen allemaal bij elkaar etc..
En waarom wil ik het niet via azerty? Omdat ik 3 jaar garantie wil en niet 1 jaar, en ik wil namelijk bij een defect niet zelf moeten uitvinden wat het probleem is, vandaar.

* Ik wil er sowieso een i7 2600 in (dus geen i5!)
* Ik twijfel tussen 6950 (ipv 6970 voor als de prijs te hoog is) / 6970 / GTX 570

tjah als je een kant en klare pc kiest dan zit je gebonden aan de hardware die zij leveren
het blijft jou keuzen

wat betreft de videokaart daar hebben we ook al je antwoord op gegeven

de HD6970 en GTX570 zijn even sterk de een bied features aan zoals eyefinity en de ander physix
eyefinity is voor het ondersteunen van meerdere monitoren
en physix maakt de looks van een spel nog groter zoals explosies etc

de keuzen is aan jou

Snap ik maar ik wil niet dat ik week later hetzelfde krijg voor 100 minder ofzo xD en ik kan ook hd 6950 2gb nemen en unlocken naar 6970 ? Kan dit alleen met die 2gb versie of ook 1gb versie?

dat zal altijd zo zijn met computer hardware dutchboy
iedere maand komt er weer iets nieuws uit dat uiteindelijk weer een stuk sterker is
jij moet de keuzen maken en als je blijft wachten dan zul je nooit iets kunnen kopen

een degenlijke pc zal het 5 jaar uit houden zonder upgrades de eerste 3 jaar zal alles lekker soepel lopen de laatste 2 gaat het minder
en zelfs dannog zul je de computer kunnen upgraden

wachten is niet echt optie want dan kun je een eeuw wachten en dan heb je nog niet de snelste pc

zodra je een pc koopt is en wacht een maand dan is het al weer last generation hardware...

Laatst bewerkt:
mooi gezegd firest0rm, helemaal mee eens, ik probeer gewoon een pc te zoeken met i7 sowieso + hd 6950 2gb ofzo (kan jij zoiets assemblemeren via 4launch? Want bij 4launch is assemblage kosten 50 euro, maar heb je wel gelijk 2 jaar garantie ipv 1.

Dankjewel en is de moederbord goed? Kan ik over paar jaar nog videokaart vervangen etc? En is dit beter? Of azerty? Hier heb k wel 2 jjaar garantie, en moet ik niet meer ram hebben? En 6950 ipv 6970? 6950 kan je unlocken

Ja, moederbord is goed. Ja, videokaart kan vervangen worden. 4Launch en Azerty zijn allebei goede webshops. Je RAM is voldoende en kun je later nog upgraden. En niet elke 6950 kan unlocked worden, en zelfs als het kan heeft ie alsnog niet exact hetzelfde niveau als de 6970.

Welke moet ik dan nemen? Sapphire 2gn 6950 kan volgens mij wel unlocked worden?

Waarom zou je een 6950 nemen als je ook een 6970 kunt betalen?

Omdat het 100 euro scheelt... En moet ik nou sapphite 2gb 6950 nemen of welke is te unlocken? En iemand die weet of ik hackintosh kan gebruiken op dit systeem?

iemand die me advies kan geven of het goed is om 2gb 6950 te nemen, (die kan je toch unlocken? de sapphire versie ofzo)..

unlocken kan niet altijd ik heb daar geen ervaringen mee
en er bestaat een kans dat je videokaart kapot kan gaan
en dat unlocken is ook niet zo gedaan je moet de videokaart flashen
en je bent dan ook je garantie kwijt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan