Nieuwe krachtige PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk niet dat dat kan. Een SSD maakt je pc wel sneller, maar daar moet je dus wel het geld voor hebben. Hoeveel euro heb je er voor over?
8 GB RAM ga je niks van merken, voorlopig is 4GB genoeg.

Uhmm ik wou dus 6950 2GB nemen, en dan van dat geld SSD halen ofzo, of RAM uitbreiden?

Of is dat niet verstandig?

Ik weet echt niet wat beste keuze is.. moet ik MEER RAM en 6950 2gb
of alleen 6970 of SSD en 6950 2gb? of GTX570 ipv 6970, ik keek op andere sites mensen zeggen dat GTX570 veel beter is, omdat nvidea betere driver updates heeft ofzo, en op videocardbenchmark staat gtx570 ook 2e

dat driver verhaal is een beetje onzin ATI drivers doen het prima en de HD6970 is al een tijd uit en zal het zonder problemen gaan doen

de HD6950 2GB versie is alleen handig als je op hoge resoluties denk aan 5.600x1050 wilt gaan gamen
meer VRAM betekent dus niet dat je videokaart betere detail kan laten zien

je bent beter uit met een HD6970 of GTX570
de keuzen tussen de twee kaarten kun je het besten om de features doen
de een heeft physix en de ander eyefinity (heb ik nu ook al 3 x gezecht)

de HD6970 en GTX570 zijn even goed dus kies voor de mee geleverde features die je er bij krijgt

Laatst bewerkt:
ja snap ik firest0rm, maar het is dus beter om gtx570 of 6970 te nemen ipv 6950 en SSD, of meer werkgeheugen?

Heb ik niks aan 8gb werkgeheugen of SSD?

jou doeleinde is gaming
dan heb je meer aan een sterke videokaart de GTX570 of HD6970 lijkt mij dan de beste optie

ik game afentoe maar ij mij staan er meer progs open, vandaar da tik perse een i7 wou, omdat die 8 threads heeft, en daarom vraag ik me af of ik niet 8gb werkgeheugen nodig heb

8GB geheugen kan ook als je voor kingston value ram gaat kost het 25 euro extra

Laatst bewerkt:
Jullie hebben me al een EIND weg geholpen, mijn keus wordt steeds helderder.

Alleen had ik een vraagje over de moederbord..
firest0rm heeft deze gekozen: ASRock H61DE/S3 B3 iH61, SATA600, HDMI, DVI

op http://www.dragoncomputers.nl/compo...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/
zie ik dat ze deze hebben gebruikt: MSI H67MA-E45 B3 iH67, SATA600 RAID, USB3.0

en op computergalaxy: http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?products_id=592{5}86{13}150{11}66{3}75{1}25{4}184{10}198&osCsid=fd110de043d81c3a93b2aafb50e703c8
hebben ze deze gebruikt: Gigabyte GA-PH67A-UD3-B3 iH67, SATA600 RAID, USB3.0

Welke moeder bord moet ik nemen? En wat zijn de verschillen? En welke is handig voor de toekomst (upgrades etc)..

Thanks a lot!

De moederborden ondersteunen allemaal hetzelfde, dus daar zal het niet aan liggen. Het verschil ligt hem alleen in de duurzaamheid van bepaalde onderdelen, de chipset, het aantal poorten en de mogelijkheden m.b.t. Crossfire / SLI.

Met die Asrock kun je gewoon een tijd vooruit, het is een simpel maar goed moederbord. Of je er over een paar jaar nog mee kunt upgraden weet niemand, en als dat met die Asrock niet kan, gaat het met de Gigabyte en MSI ook niet...

oke dankje ronald, maar er zit geen verschillen tussen die 3? die MSI is wel 30 euro duurder... En zit er een verschil in overclocken? (denk niet)..:P

* Alleen ik twijfel echt HEEL ERG over die videokaart nu, ik hoor dat ik beter 2x 6850 kan nemen ipv gtx570 of ati hd 6950 of 6970

we hebben je de antwoorden hier over al gegeven lees de topic nog eens door en trek je conclusie:thumb:

ja, dus het is beter om 1 kaart te nemen, dan neem ik gtx570 denk ik, maar is voor hetzelfde budget ook een even sterk laptop te verkrijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan