Nieuwe laptop 600,- euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupske

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Hallo,

Mijn vader heeft een zeer verouderde laptop.
Hij zit nogal vaak in het buitenland.
en hij zal het dus leuk vinden om een nieuwe goede laptop te hebben.
Het probleem is echter dat ik hier weinig verstand van heb. En mijn vader zelf, geen tijd heeft om te kijken naar een nieuwe.

Dus mijn vraag is of jullie een goede laptop weten.

Zijn budget is 600 Euro.
Wat hij erin wil hebben/wat hij ermee wilt doen:
- Webcam.
- Microfoon(of dat wel mogelijk is)
- 4 gb ram
- Win 7(heb zelf ook een 62 bit)
- Foto's bekijken en bewerken
- Autoroute 2010 + meerdere navigatiesystemen
- Mailen, Chatten etc.
- Films kijken en downloaden en branden.

Als jullie nog meer info willen hebben, kan je er gerust na vragen!

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Zo'n beetje elke laptop zal aan deze eisen kunnen voldoen. (Microfoon meestal los te koop voor een paar Euro).
Voor het budget heeft hij aan deze machine wel een goeie.
Als hij echter veel in het buitenland zit en veel met een laptop doet, dan is het redelijk simpel: laat hij zijn budget met 400 euro verhogen en voor 1000 euro liggen de erg leuke laptops aan zijn voeten.
Met een low budget laptop is veelal het grafische gedeelte het zwakkere gedeelte van de laptop. Zo ook bij deze.

Laatst bewerkt:
Ik heb een hp laptop te koop staan deze heeft een goede videokaart namelijk de 9600gt. Het is de zwaarste dv5 uitvoering namelijk de hp pavilion dv 1160ed. Zelf speel ik er ook cod modern warfare 2 op. Er zit ook een afstandbediening bij de laptop en alle dozen en boekjes zijn nog aanwezig. Ik verkoop hem in verband met het aanschaffen van een game pc. De pc is in top staat en er zit geen enkel krasje op. Ik gebruik hem zelf op een 32'' tv via hdmi op full hd. Ik hoop dat u interssse heeft.

s6301045.jpg

s6301039.jpg

Specificaties:

ProductnummerFT151EA
Microprocessor2 GHz Intel Core 2 Duo processor P7350
Microprocessor Cache3 MB level 2 cache
Geheugen4096 MB (2 x 2048 MB)
Max. geheugenTot 8 GB
VideographicsNVIDIA GeForce 9600M GT
VideogeheugenTot 1791 MB (512 MB toepassingsgericht)
Vaste schijf320 GB (5400)
Multimedia DriveLightscribe Super Multi dvd-writer (+/-r, +/-rw) met ondersteuning voor dubbellaags
Display15,4-inch WXGA high-definition BrightView breedbeeldscherm (1280 x 800)
Fax/modemHigh-speed 56-K modem
NetwerkkaartGeïntegreerd 10/100/1000 Gigabit ethernet LAN
Draadloze verbindingIntel WiFi Link 5100
GeluidAltec Lansing luidsprekers 3D Sound Blaster Pro-compatibel 16-bits geluid geïntegreerd
ToetsenbordCompatibel met 101 toetsen
AanwijsapparaatTouchpad met aan/uit-knop en aparte verticale op/neer scrollzone, volumeknop, dempknoppen, 2 sneltoetsen
Pc-kaartsleuven*Eén ExpressCard/54-sleuf (ondersteunt ook ExpressCard/34)
Externe poorten*5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten

* 4 USB 2.0
* 1 VGA-poort
* 1 HDMI-connector
* 1 eSata-connector
* 1 RJ45 ethernetaansluiting
* 2 hoofdtelefoonuitgangen
* 1 microfooningang
* 1 IEEE 1394
* Infraroodpoort voor afstandsbediening (afstandsbediening optioneel)
* Kabel voor dockingconnector

Afmetingen 35,7 cm (b) x 25,9 cm (l) x 3,49 cm (min h) / 4,19 cm (max h)Gewicht2,65 kgStroomvoorziening*Netadapter van 90 watt

* 6-cels lithium-ion (Li-Ion) batterij

Groetjes,

Meer40

Oke, dat klinkt ook goed!

Hoelang heb je de laptop al in gebruik?
En welke prijs vraag je ervoor?

Ik heb zelf ook een laptop gezien bij prijstopper.

http://www.prijstopper.nl/aanbiedingen/wk12/
En dan moet je 2 pagina's omslaan.

Heb zo een idee dat die niet veel onderdoet met die van jou...
Maar ik heb er echt bar weinig verstand van.

Laatst bewerkt:
Dat klopt, het verschil is wel duidelijk aanwezig.
Voor hoeveel zou jij eventueel je laptop de deur uitdoen?
En hoelang heb je hem al in bezit?
Ik lees wel telkens ergens op internet dat ze iets missen met de Wi-Fi. Aangezien hij bijna altijd in buitenland zit, is het wel handig dat dat allemaal goed werkt.

Ik heb hem momenteel ongeveer een jaar in bezit. Er zitten vrijwel geen krassen op omdat hij standaard op een plek ligt. Het toetsenbord en beeld gebruik ik ook nooit, want ik heb hem aangesloten op een tv via een hdmi aansluiting. Wat zegt u eventueel van 575euro?

Groetjes,

Meer40

Met de prijs zou ik wel akkoord gaan.

Alleen ik kan er geen uitslag over geven, aangezien mijn vader in Zuid-Frankrijk zit.
Die komt pas rond de paasdagen thuis. Is het goed als ik dan uitslag geef? Tenzij je hem eerder kan verkopen moet je het doen.

Aangezien ik geen partij ben in een eventuele deal tussen jullie twee, noem ik wat elementen die voor de prijsbepaling van de aangeboden HP een rol zouden moeten spelen:
1. afhankelijk van de garantie die er nog op zit is de machine al gauw 50 tot 100 euro meer waard dan wanneer de garantie verlopen is;
2. de machine is in november 2008 op de markt gekomen
3. de laagst bekende nieuwprijs in februari 2010 was ongeveer € 750 euro
4. accu's zijn relatief duur (veelal tussen de € 60 en € 100) én zijn ook nog eens het onderdeel dat meestal het eerste overlijdt
5. de videokaart is voor een laptop best wel een toppertje
6. processor is redelijk

Reëele prijs? Minder dan wat er voor gevraagd wordt, beduidend minder!!!! Sorry Meer40!

jij denk een prijs van rond de 450?

Bedankt dat je het aangeeft gast0225. Ik heb totaal geen verstand van:$

Wat ik zou kunnen doen (maar jij ook heel goed zelf kunt doen) is op de marktplaats .nl eens even rondkijken en kijken wat thans voor vergelijkbare machines wordt gevraagd.
Daarbij hoef je alleen maar op de processor, videokaart, hoeveelheid geheugen en grootte van de hdd te kijken. Als je dan een paar machines denkt gevonden te hebben, roep dan maar dan kijk ik er even naar en dan komen we wellicht tot een reëele prijs.

[edit] achterhaald door een bericht van mrmusic [end edit]

Ik vind dit veel te weinig ik heb de accu altijd in de koelkast gelegd zodat er zo weinig mogelijk verlies op treed deze doet het dus nog prima. Hij is nu ongeveer een jaar oud ik heb hem toen gekocht voor 850 euro dus ik vind 450 wel heel weinig.

Groetjes,

Meer40

Ai, ai!
Dan heb ik al helemaal de bril niet goed op de neus zitten:eek:

Dan is afhankelijk van eventuele garantie en de staat van de machine een bedrag tussen de € 300 en € 375 wellicht meer realistisch.

meer40: zo gaat het altijd met nieuwe hardware; je koopt het nú voor bedrag X en over 5 maanden is 40% van de waarde vervlogen. Het is helaas niet anders.

Die ene laptop op marktplaats staat er nog maar 1 uur 2 boden zijn dan best veel. De boden die erop gedaan zijn zijn natuurlijk on reeel. http://link.marktplaats.nl/324588147 dit is een mindere laptop waar 520 euro op geboden is. Bij de laptop van mij zit ook nog een prima laptop tas.

Groetjes,

Meer40

Wij postten tegelijkertijd, zie mijn vorige bericht.

Enne, de marktplaats is best wel trickie. Zet jouw laptop er maar op en als jouw 'vriend' doe ik een openingsbod van € 550,--. Is dat dan een reëel bod.................?

Laatst bewerkt:
Wij postten tegelijkertijd, zie mijn vorige bericht.

Enne, de marktplaats is best wel trickie. Zet jouw laptop er maar op en als jouw 'vriend' doe ik een openingsbod van € 550,--. Is dat dan een reëel bod.................?

Zijn laptop staat er al op, zie mijn link:)

Ik denk ook dat hij bedoeld, dat marktplaats niet altijd eerlijk is.

Maar zoals mij hier nu verteld is zou ik een bod van 350 ongeveer moeten doen.

@mrmusic : LOL, ik dacht dat je een vergelijkbare laptop had gelinkt en heb daarom de link niet geopend.
Ik kan nu onmogelijk € 500+ gaan bieden voor meer40, het zou té doorzichtig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan