Nieuwe laptop gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KabouterPlop

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Berichten
52
hey mensen ik heb een paas vraaggies


ik will graag een laptop halen maar ik heb geen een idee wat voor een :)

wat ik er mee wil doen is:

Het belangrijkste

internetten/msnen
films kijken
voor school

en soms wat games draaien ben zelf geen hardcore gamer. maar wil wel eens een online shooter doen zoals battlefield 2142(hoef niet op hoogste graphics maar wel een beetje normal:p:p) de drie bovenste zaken zijn voor me het belangrijks.

ik hoop dat ik jullie voldoende informatie gegeven heb als u nog vragen heeft hoor ik het graag





btw: heb maar 1000 euro te besteden dus aub geen laptop pakken van 1001 euro :)
bedank voor uw hulp


Gr Ron Steens
 
Met dit budget én jouw gebruikerseisen in ogenschouw nemende, zijn (te) veel laptops te vinden. Laten we na deze constatering je vraag eens omdraaien.
Ga eens op zoek naar een stuk of 3 laptops waarvan je het uiterlijk leuk vindt en die een prijs hebben van rond de 750,--

We gaan die 3 dan eens vergelijken en dan krijg je een advies welke de beste is van die drie.
 
Met dit budget én jouw gebruikerseisen in ogenschouw nemende, zijn (te) veel laptops te vinden. Laten we na deze constatering je vraag eens omdraaien.
Ga eens op zoek naar een stuk of 3 laptops waarvan je het uiterlijk leuk vindt en die een prijs hebben van rond de 750,--

We gaan die 3 dan eens vergelijken en dan krijg je een advies welke de beste is van die drie.


ja dat is het nou net ik heb totaal geen verstand van wat goed is of niet qwa proccesor videokaart etc etc

hmm nouu ik ben 2.03 dus ik heb best wel dikke vingers dus het mag ook weer geen klein ding zijn, of dat ik D indruk dat ik verschillende toetsen typ :p:p gewicht maak ook niks uit.

srry zou graag meer info willen geven maar heb geen verstand van die dingen als jullie iets zouden kunnen uitzoeken zou het geweldig zijn.




gr Ron Steens
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel aangepast "hallow: )" zegt niets over je vraag/probleem.
 
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, zoek er gewoon één uit die je qua uiterlijk + beeldschermdiagonaal (15 - 17 - anders ?) aanstaat. Kijk ook naar het gewicht. Zoek er nog twee bij en plaats de linkjes. Wij vertellen je dan wel welke de beste is van de drie, eventueel aangevuld met een alternatief dat je mogelijk zelf nog niet had gezien. Zorg wel dat je in de prijsklasse van minimaal 650 en hoger uitkomt. Dáár pas beginnen zo'n beetje de wat "leukere" laptopjes.
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, zoek er gewoon één uit die je qua uiterlijk + beeldschermdiagonaal (15 - 17 - anders ?) aanstaat. Kijk ook naar het gewicht. Zoek er nog twee bij en plaats de linkjes. Wij vertellen je dan wel welke de beste is van de drie, eventueel aangevuld met een alternatief dat je mogelijk zelf nog niet had gezien. Zorg wel dat je in de prijsklasse van minimaal 650 en hoger uitkomt. Dáár pas beginnen zo'n beetje de "leuke" laptopjes.

ah okey dan zal ik wel ff rondneuzen :D
 
Ik heb mijn laatste bericht nog 2x aangepast, kijk er nog even naar.

[Edit] wat je lengte betreft, er is niets op tegen om een paar boeken onder de laptop te leggen, om 'm aldus een beetje 'op hoogte' te krijgen.............. [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn laatste bericht nog 2x aangepast, kijk er nog even naar.

[Edit] wat je lengte betreft, er is niets op tegen om een paar boeken onder de laptop te leggen, om 'm aldus een beetje 'op hoogte' te krijgen.............. [end edit]

:D ja dat zal ook geen probleem zijn eerst een laptop halen en dan ga ik een nieuwe bureau halen dus daar zal ik wel op letten en gewicht is ook geen probleem :)
 
heb een kleine vraagje


ik zat wat verder te lezen en jullie praten over notebook multimedia laptop en zoon dingen maar wat is het verschill tussen hun
 
Ik heb er even heel snel naar gekeken en heb bij de Sony's toch wat vragen gekregen. In eerste instantie lijkt er een 'dijk' van een videokaart in te zetten, lees je dan weer door dan wordt gesproken over een videochip onboard. Da's even nog een puntje van aandacht / nadere research.
De Acer daarentegen blinkt weer uit in het gebrek aan technische gegevens.
Ik kom er wel uit wat deze drie betreft, maar ik heb daarvoor meer tijd nodig. Dat wordt (wat mij betreft) vanmiddag.
Er zijn vele meelezers, dus ik denk dat anderen al eerder dan vanmiddag zullen reageren met een mening.

Wat je vraag betreft: Niet.
De ene fabrikant noemt het een laptop, de andere een notebook, de volgende een multi media laptop etc. etc.
Ik geloof niet dat er nog veel consumentenlaptopjes worden gebouwd die niet multimedia zijn.
 
Laatst bewerkt:
Niet.
De ene fabrikant noemt het een laptop, de andere een notebook, de volgende een multi media laptop etc. etc.

Ik geloof niet dat er nog veel consumentenlaptopjes worden gebouwd die niet multimedia zijn.
 
Ik ben vannacht aan het werk geweest, ik ga nu een aantal uurtjes onder zeil. Ik kom sowieso terug op je vraag, hetzij met een aanbeveling, hetzij met een reactie op een aanbeveling van iemand anders. Dankzij je vraag hier kun je vele meningen verwachten, da's het handige van de Helpmij. Je zal tenslotte zelf moeten beslissen.

Zoek ondertussen nog even verder en let alvast op 1 ding in het bijzonder:

videokaart moet liever niet 'onboard' zijn.

Waarom niet, dat komt nog wel.

Lees je dus bij het woord videokaart = grafische adapter het woord 'onboard', of een kreet als 'gedeeld geheugen' of 'shared memory', dan snel overslaan die laptop.
 
Laatst bewerkt:
Oké dan, ik heb advies voor je, maar eerst toch nog een paar vragen voordat ik je de resultaten van mijn 'research' voorleg:

ben jij er echt 100% zeker van dat je 'slechts' de dingen gaat doen op de laptop zoals je in je eerste bericht beschrijft? Reden dat ik je dat vraag is namelijk het feit dat wanneer dát "HET" is, je met een laptopje van een honderdje of 3 al uit de voeten kunt. (gecharcheerd gesteld).

De beeldschermdiagonaal speelt ook best een redelijk cruciale rol in het advies. Wat prefereer je : klein 14.1 inch, of redelijk luxe 17.1 inch?

In hoeverre is multitasking belangrijk? (Je wilt dat het ding meerdere taken redelijk soepel tegelijk aan kan, of je voert eigenlijk nooit meer dan één taak tegelijk uit.) Voorbeeldje:
je bent een film aan het bekijken en tegelijk ben je een andere film op DVD aan het branden.

Je schrijft "school". Over welke school heb je het dan ? (Soort onderwijs / schooltaken die de laptop moet kunnen?)

Gaarne een zo nauwkeurig mogelijk antwoord op bovenstaande vragen, dan kun je van mij een redelijk 'to the point' laptop advies krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Oké dan, ik heb advies voor je, maar eerst toch nog een paar vragen voordat ik je de resultaten van mijn 'research' voorleg:

ben jij er echt 100% zeker van dat je 'slechts' de dingen gaat doen op de laptop zoals je in je eerste bericht beschrijft? Reden dat ik je dat vraag is namelijk het feit dat wanneer dát "HET" is, je met een laptopje van een honderdje of 3 al uit de voeten kunt. (gecharcheerd gesteld).

De beeldschermdiagonaal speelt ook best een redelijk cruciale rol in het advies. Wat prefereer je : klein 14.1 inch, of redelijk luxe 17.1 inch?

In hoeverre is multitasking belangrijk? (Je wilt dat het ding meerdere taken redelijk soepel tegelijk aan kan, of je voert eigenlijk nooit meer dan één taak tegelijk uit.) Voorbeeldje:
je bent een film aan het bekijken en tegelijk ben je een andere film op DVD aan het branden.

Je schrijft "school". Over welke school heb je het dan ? (Soort onderwijs / schooltaken die de laptop moet kunnen?)

Gaarne een zo nauwkeurig mogelijk antwoord op bovenstaan de vragen, dan kun je van mij een redelijk 'to the point'laptop advies krijgen.

het hoef voor mij part niet echt 3/4 dingen tegelijk doen 1 tegelijk is wel goed
en met games it is requirements voor goed beeld etc etc

Operating System: Windows XP with latest service pack installed DirectX 9.0c February 2006 edition (included)
CPU: 3.0 Ghz
RAM: 1.5 Gb
Video Card: 256Mb DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above.
Hard Drive space: 1.8Gb of space is required to install the game
Internet connection: 512Mb Cable/DSL connection

SUPPORTED VIDEO CHIPSETS WITH LATEST DRIVER VERSION INFO.


en met school bedoel ik tog meer bijv. WORD openen met 2 internet sites, in die zin als ik mijn verslagen en dergelijks kan maken erop
en het zou heel fijn zijn met een groot schermpje erop :D hoop dat je hieraan genoeg info hebt

als u iets vind voor minder dan 1000 dat zou ook fijn zijn alweet ik zoon goede gamepc zal het niet worden maar dat maakt nog niet zo veel uit als ik het maar op low detail maybe medium kan spelen zonder enige lag.



alvast bedankt Ron Steens
 
Laatst bewerkt:
Dan moet ik weer een beetje terug naar de 'tekentafel'.
Uit de door jou geplaatste linkjes had ik het volgende advies voor je:
2e : niet doen.
1 en 3 vergeleken
Beide Intel
1: 2.0 Ghz processor, 3: 2.1 GHz (weinig verschil dus)
1: Harddisk capaciteit : 500 Gig, 3: 320 gig (1 is dus beter)
1. videokaart: HD4650 512 mem toegewijd, 3: Geforce 9300M 256 mem toegewijd. Hier zitten belangrijke verschillen tussen beide machientjes: 3 heeft een classe 3 videokaart, terwijl machine 1 een classe 2 videokaart heeft. (= dus veel beter)
1. geheugen 4 gig, 3: 3 gig (bij 32-bits Windows is machine 3 efficienter, maar machine 1 is 'beter'.
1. scherm : 16.4 inch, 3: 14.1 inch (machine 3 heeft een té klein scherm)

Samengevat: van de 3 door jou geplaatste linkjes, is nummer 1 verreweg (belangrijke zaken het zwaarst laten wegend) de beste van de 3.
Edoch, gelet op je gebruikerseisen / antwoorden op de door mij gestelde vragen, kun jij ook héél goed uit de voeten met een machientje uit de prijsklasse 600 tot 900. Zeg het maar, dan kijk ik er even opnieuw naar?

Wil je persé een machine die in de buurt van het plafond van je budget komt, dan raad ik je machine 1 af en zou ik je willen adviseren de volgende eens te overwegen:

Medion Akoya Extreme X8700:
processor : 2.6 Ghz
Harddiskcapaciteit : 320 gig
Videokaart : 8700 GT 512 mem toegewijd (classe 2 videokaart)
Scherm 17.1 inch
Prijs 999.
 
Laatst bewerkt:
Hier de complete specs van die Medion:

Omschrijving

Windows® 7 Home Premium upgrade
Dit artikel komt in aanmerking voor een upgrade naar Windows® 7 Home Premium. Meer informatie over de upgrade naar Windows® 7 Home Premium kunt u vinden via de volgende link: www.medion.com/windows7

Besturingssysteem
Authentieke Windows® Vista® Home Premium

Authentieke Windows® Vista® Home Premium biedt onder andere de volgende nieuwe functionaliteiten:

Met Windows® Media Center hebt u de mogelijkheid om live televisie, afbeeldingen, muziek en films optimaal te ervaren. Programma's zoals Windows® Fotogalerie, DVD Maker, Media Player 11 en Movie Maker maken van uw computer een volwaardig multimedia entertainment systeem!
Windows® Ouderlijk Toezicht maakt het mogelijk om de toegang tot allerhande inhoud op de computer voor uw kinderen te beperken of te blokkeren. Zo kunt u bijvoorbeeld met Spelverkenner zien wat de leeftijdsaanbeveling van geïnstalleerde spellen is. Ook kunt u een maximale dagelijkse speeltijd voor het spel instellen of voor het computergebruik in het algemeen.
Op visueel gebied zult u vooral gaan genieten van de nieuwe Windows® Aero gebruikersinterface. Deze biedt sowieso een spetterende schermervaring, maar ook meer gebruiksgemak. U kunt eenvoudiger wisselen tussen vensters en vindt sneller wat u zoekt.
Internetten onder Windows® Vista® zal u een onbezorgd gevoel geven, mede dankzij Windows® Defender. Hiermee loopt u minder risico's dan ooit tevoren, doordat uw computer beter is beveiligd tegen o.a. spyware en phishing. De toepassing van meerdere tabbladen in uw browser zullen u meer tijd besparen en vergroten het gebruiksgemak.

Processor
Intel® Core 2 Extreme X7800
Snelheid: 2,60 GHz

Effective Bus Speed: 800 MHz
L2 Cache: 4 MB

Beeldscherm
17,1" breedbeeld TFT
Maximale resolutie: 1440 x 900
Helderheid: 200 cd/m²
Contrastratio: 400:1
Kijkhoek horizontaal: 140°
Kijkhoek verticaal: 120°
Reactietijd: 16 ms
Zichtbare beeldschermdiagonaal: 43,2 cm
Glossy coated

Grafische kaart
NVIDIA® GeForce® 8700M GT

Geheugengrootte: 512 MB = ook een classe 2 videokaart, net zoals in machine 1 zit uit je eerste linkje
Geheugentype: GDDR3
Extra: met HDCP ondersteuning

Geheugen
3 GB intern geheugen
Geheugenmodules: 1x 1 GB, 1x 2 GB
2 geheugenbanken aanwezig, beide geheugenbanken bezet
Geheugentype: DDR2 PC5300
Geheugensnelheid: 667 MHz
Dual Channel mogelijk
Maximaal te plaatsen: 4 GB intern geheugen
Geheugenmodules: 2x 2 GB
Geheugentype: DDR2 PC5300
Geheugensnelheid: 667 MHz

Opslagcapaciteit
320 GB harde schijf

Optische stations
Dual Layer DVD-ReWriter
Leesbare media: DVD±R DL, DVD±RW, DVD±R, CD-R, CD-RW, CD Text, DVD-RAM, DVD-ROM
Beschrijfbare media: DVD±R DL, DVD±RW, DVD±R, CD-R, CD-RW, DVD-RAM
Buffergeheugen: 2 MB

Audio
High Definition Audio (8-kanaals) met 2 geïntegreerde luidsprekers en subwoofer

Connectiviteit
Er zijn verschillende netwerkmogelijkheden aanwezig.

Draadloos netwerkkaart
Ondersteunde standaarden: 802.11a / b / g / n tot 300 Mbit/s.
Overdrachtsnelheden: 11-54-300 Mbit / sec.
Beveiligingsprotocol: WEP / WPA
WEP encryptie: 64 / 128 bits
Netwerkkaart
10 / 100 / 1000 Mbit Fast Ethernet LAN poort
Modem
56K V.90
Bluetooth
Geïntegreerde Bluetooth 2.0 module

Voeding
Li-Ion accu
4400 mAh
14,8 V

Ontwerp
Kleur: zwart/zilver
Beeldscherm: 17,1" breedbeeld, 1440 x 900 pixels, WXGA
Afmetingen: 397 x 284 x 44 mm (B x D x H)
Gewicht: ca. 4,15 kg (incl. accu)
Luidsprekers: twee geïntegreerde stereo luidsprekers en subwoofer
Toetsenbord: QWERTY, touchpad (2-knops) met scrollfunctie, apart numeriek gedeelte
Microfoon: Ingebouwd, grote reikwijdte om te communiceren dankzij de hoge gevoeligheid
Webcam: Ingebouwd, 640 x 480 pixels, 30 FPS
Cardreader: SD / MMC / MC / MS Pro aansluiting

Aansluitingen
Algemeen
4x USB 2.0, USB-apparatuur (bijv. printer of scanner)
1x IEEE 1394 FireWire, aansluiting voor beeldapparatuur (bijv. camcorder)
1x ExpressCard/54, uitbreidingsslot voor diverse doeleinden (bijv. WLAN, TV, FireWire capturing)
1x LAN (RJ45), netwerkaansluiting
1x Modem (RJ11), modemaansluiting
1x Kensington slot, voor beveiliging tegen diefstal
4-in-1 cardreader (SD / MMC / MC / MS Pro)
Audio*
1x Line in, aansluiting voor geluidopname
1x Line in, microfoonaansluiting
1x S/P-DIF out, geluidsaansluiting
Video
1x DVI out, monitoraansluiting
1x S-Video out, beeldaansluiting
* 8-kanaals analoge audio mogelijk.

Software (OEM-versies)
Recovery DVD
Authentieke Windows® Vista® Home Premium
Application & Support CD
Entertainment Pack CD's (6 stuks)
Microsoft® Works 9.0
Encarta Premium 2008
Age of Empires 3
Zoo Tycoon 2
Microsoft® Office 2007 - Student and Teacher Trial Edition
Microsoft® Flight Simulator 10
Voorgeïnstalleerd
Authentieke Windows® Vista® Home Premium
Nero® Burning ROM 8
Microsoft® Works 9.0
Microsoft® Office 2007 (60 dagen trial versie)
Bullguard Internet Security Pack

Meegeleverde accessoires
Accu
Adapter
Modemkabel
Voedingskabel
Software CD-ROM's
Gebruikershandleiding
Afmetingen en gewicht
Afmetingen: 397 x 284 x 44 mm (B x D x H)

Gewicht: ca. 4,15 kg (incl. accu)

Garantie
24 maanden garantie
 
Laatst bewerkt:
Hier de complete specs van die Medion:

Omschrijving

Windows® 7 Home Premium upgrade
Dit artikel komt in aanmerking voor een upgrade naar Windows® 7 Home Premium. Meer informatie over de upgrade naar Windows® 7 Home Premium kunt u vinden via de volgende link: www.medion.com/windows7

Besturingssysteem
Authentieke Windows® Vista® Home Premium

Authentieke Windows® Vista® Home Premium biedt onder andere de volgende nieuwe functionaliteiten:

Met Windows® Media Center hebt u de mogelijkheid om live televisie, afbeeldingen, muziek en films optimaal te ervaren. Programma's zoals Windows® Fotogalerie, DVD Maker, Media Player 11 en Movie Maker maken van uw computer een volwaardig multimedia entertainment systeem!
Windows® Ouderlijk Toezicht maakt het mogelijk om de toegang tot allerhande inhoud op de computer voor uw kinderen te beperken of te blokkeren. Zo kunt u bijvoorbeeld met Spelverkenner zien wat de leeftijdsaanbeveling van geïnstalleerde spellen is. Ook kunt u een maximale dagelijkse speeltijd voor het spel instellen of voor het computergebruik in het algemeen.
Op visueel gebied zult u vooral gaan genieten van de nieuwe Windows® Aero gebruikersinterface. Deze biedt sowieso een spetterende schermervaring, maar ook meer gebruiksgemak. U kunt eenvoudiger wisselen tussen vensters en vindt sneller wat u zoekt.
Internetten onder Windows® Vista® zal u een onbezorgd gevoel geven, mede dankzij Windows® Defender. Hiermee loopt u minder risico's dan ooit tevoren, doordat uw computer beter is beveiligd tegen o.a. spyware en phishing. De toepassing van meerdere tabbladen in uw browser zullen u meer tijd besparen en vergroten het gebruiksgemak.

Processor
Intel® Core 2 Extreme X7800
Snelheid: 2,60 GHz

Effective Bus Speed: 800 MHz
L2 Cache: 4 MB

Beeldscherm
17,1" breedbeeld TFT
Maximale resolutie: 1440 x 900
Helderheid: 200 cd/m²
Contrastratio: 400:1
Kijkhoek horizontaal: 140°
Kijkhoek verticaal: 120°
Reactietijd: 16 ms
Zichtbare beeldschermdiagonaal: 43,2 cm
Glossy coated

Grafische kaart
NVIDIA® GeForce® 8700M GT
Geheugengrootte: 512 MB
Geheugentype: GDDR3
Extra: met HDCP ondersteuning

Geheugen
3 GB intern geheugen
Geheugenmodules: 1x 1 GB, 1x 2 GB
2 geheugenbanken aanwezig, beide geheugenbanken bezet
Geheugentype: DDR2 PC5300
Geheugensnelheid: 667 MHz
Dual Channel mogelijk
Maximaal te plaatsen: 4 GB intern geheugen
Geheugenmodules: 2x 2 GB
Geheugentype: DDR2 PC5300
Geheugensnelheid: 667 MHz

Opslagcapaciteit
320 GB harde schijf

Optische stations
Dual Layer DVD-ReWriter
Leesbare media: DVD±R DL, DVD±RW, DVD±R, CD-R, CD-RW, CD Text, DVD-RAM, DVD-ROM
Beschrijfbare media: DVD±R DL, DVD±RW, DVD±R, CD-R, CD-RW, DVD-RAM
Buffergeheugen: 2 MB

Audio
High Definition Audio (8-kanaals) met 2 geïntegreerde luidsprekers en subwoofer

Connectiviteit
Er zijn verschillende netwerkmogelijkheden aanwezig.

Draadloos netwerkkaart
Ondersteunde standaarden: 802.11a / b / g / n tot 300 Mbit/s.
Overdrachtsnelheden: 11-54-300 Mbit / sec.
Beveiligingsprotocol: WEP / WPA
WEP encryptie: 64 / 128 bits
Netwerkkaart
10 / 100 / 1000 Mbit Fast Ethernet LAN poort
Modem
56K V.90
Bluetooth
Geïntegreerde Bluetooth 2.0 module

Voeding
Li-Ion accu
4400 mAh
14,8 V

Ontwerp
Kleur: zwart/zilver
Beeldscherm: 17,1" breedbeeld, 1440 x 900 pixels, WXGA
Afmetingen: 397 x 284 x 44 mm (B x D x H)
Gewicht: ca. 4,15 kg (incl. accu)
Luidsprekers: twee geïntegreerde stereo luidsprekers en subwoofer
Toetsenbord: QWERTY, touchpad (2-knops) met scrollfunctie, apart numeriek gedeelte
Microfoon: Ingebouwd, grote reikwijdte om te communiceren dankzij de hoge gevoeligheid
Webcam: Ingebouwd, 640 x 480 pixels, 30 FPS
Cardreader: SD / MMC / MC / MS Pro aansluiting

Aansluitingen
Algemeen
4x USB 2.0, USB-apparatuur (bijv. printer of scanner)
1x IEEE 1394 FireWire, aansluiting voor beeldapparatuur (bijv. camcorder)
1x ExpressCard/54, uitbreidingsslot voor diverse doeleinden (bijv. WLAN, TV, FireWire capturing)
1x LAN (RJ45), netwerkaansluiting
1x Modem (RJ11), modemaansluiting
1x Kensington slot, voor beveiliging tegen diefstal
4-in-1 cardreader (SD / MMC / MC / MS Pro)
Audio*
1x Line in, aansluiting voor geluidopname
1x Line in, microfoonaansluiting
1x S/P-DIF out, geluidsaansluiting
Video
1x DVI out, monitoraansluiting
1x S-Video out, beeldaansluiting
* 8-kanaals analoge audio mogelijk.

Software (OEM-versies)
Recovery DVD
Authentieke Windows® Vista® Home Premium
Application & Support CD
Entertainment Pack CD's (6 stuks)
Microsoft® Works 9.0
Encarta Premium 2008
Age of Empires 3
Zoo Tycoon 2
Microsoft® Office 2007 - Student and Teacher Trial Edition
Microsoft® Flight Simulator 10
Voorgeïnstalleerd
Authentieke Windows® Vista® Home Premium
Nero® Burning ROM 8
Microsoft® Works 9.0
Microsoft® Office 2007 (60 dagen trial versie)
Bullguard Internet Security Pack

Meegeleverde accessoires
Accu
Adapter
Modemkabel
Voedingskabel
Software CD-ROM's
Gebruikershandleiding
Afmetingen en gewicht
Afmetingen: 397 x 284 x 44 mm (B x D x H)

Gewicht: ca. 4,15 kg (incl. accu)

Garantie
24 maanden garantie

voor mij part zou die ook wel 800 kunnen kosten als ik dan maar die dingen nog kan doen vooral zoon online spelletjes spelen en heb net contact gehad met een vriend ik krijg van hem een nieuwe windows xp maar met die uiterlijk van vista dus de software hoeft niet


alvast hartstikke bedankt. Rsteens
 
Je krijgt een Vista 7 geleverd als je nu een nieuwe laptop bestelt, mooier kan bijna niet. Die XP dus snel vergeten.

Ik kijk tot slot nog even naar machines in de 600-900 prijsklasse. Je hoort zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan