Nieuwe laptop gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zou dan een érg leuke machine kunnen zijn voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Dit zou dan een érg leuke machine kunnen zijn voor jou.

het ziet er goed uit heel goed zelfs :D :D :D 1 more question :p:p is that a graphic card to play games like battlefield2142 on full details or>???:p:p





anyway hartstikke bedankt voor uw tijd en ik ga die laptop halen. bedankt voor all uw informatie.



Groetjes Ron Steens
 
Van het w w w geplukt:

Battlefield2142 Minimale systeemvereisten

Besturingssysteem: Windows XP met het laatste servicepack DirectX 9.0c februari 2006-editie
CPU: 1,7 GHz Intel Pentium 4/AMD Athlon of gelijkwaardig RAM: 512 MB
Grafische kaart: met DirectX compatibele 128 MB grafische kaart, Pixel shader 2.0 en hoger (alleen AGP en PCI-Express versies)
Geluidskaart: compatibel met DirectX 9.0c
Harde-schijfruimte: 2,2 GB vrije harde-schijfruimte is vereist om de game te installeren
Internetverbinding: 128kbit kabel/DSL-verbinding
Aanbevolen

Besturingssysteem: Windows XP met het laatste servicepack DirectX 9.0c februari 2006-editie
CPU: 3,0 GHz Intel Pentium 4/AMD Athlon of gelijkwaardig RAM: 1,5 GB
Grafische kaart: met DirectX compatibele 256 MB grafische kaart, Pixel shader 2.0 en hoger (alleen AGP en PCI-Express versies)
Geluidskaart: Sound Blaster X-Fi serie van Creative Labs
Harde-schijfruimte: 2,2 GB vrije harde-schijfruimte is vereist om de game te installeren
Internetverbinding: 512Kbit kabel/DSL-verbinding


Hierboven staan de systeemeisen, met jouw Dual core processor van 2 liter (= een heel ander soort processor dan de Pentium 4) en de in de HP zittende videokaart, gaat dat dus geen enkel probleem opleveren.
 
Laatst bewerkt:
Wees slim. Open morgen een nieuwe vraag op de Helpmij en plaats uitsluitend de link van die HP en vraag eens wat de Helpmij lezers van die machine vinden.

Wie weet komt er nog iemand anders met een vergelijkbare (of mogelijk betere) machine voor dezelfde of nog minder Eurootjes. In deze prijsklasse zitten zo allemachtig veel laptops, dat ik je niet kan 'garanderen' dat je voor dit bedrag de allerbeste hebt. De mening van anderen die toevallig kennis dragen van een andere / betere machine voor hetzelfde geld, kan dan heel interessant zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wees slim. Open morgen een nieuwe vraag op de Helpmij en plaats uitsluitend de link van die HP en vraag eens wat de Helpmij lezers van die machine vinden.

Wie weet komt er nog iemand anders met een vergelijkbare (of mogelijk betere) machine voor dezelfde of nog minder Eurootjes. In deze prijsklasse zitten zo allemachtig veel laptops, dat ik je niet kan 'garanderen' dat je voor dit bedrag de allerbeste hebt. De mening van anderen die toevallig kennis dragen van een andere / betere machine voor hetzelfde geld, kan dan heel interessant zijn.

ja ik zal dat wel proberen.


nogmaals bedankt voor uw hulp.

gr ron :D
 
Oké, laat svp nog even in dit topic weten wat het uiteindelijk is geworden.

Als je morgen een nieuw topic opent, plaats dan hier (in dit topic) even een berichtje (dan krijg ik een email en weet ik dat je een bericht hebt gestart), ik wil dat topic graag lezen / volgen. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties van anderen op deze laptop.
 
Laatst bewerkt:
Als je morgen een nieuw topic opent, plaats dan hier even een berichtje, ik wil dat topic graag lezen / volgen. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties van anderen op deze laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan