Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach het is wel belangrijk, maar als je genoeg hebt gaat meer geheugen geen verschil maken. Pas als je te weinig hebt doet 1 GB werkgeheugen bijsteken wonderen voor de snelheid van de pc.

Nou ik heb de Dell laptop nu besteld:).

Dit zijn de specs

Intel P8600 (razend snel ding volgens notebookcheck)
4gbram
64 bit vista home premium update naar windows 7
ati4570
led schermpje
Blutetooth
Intel wifi 5100
nog meer belangrijke dingen?

26 augustus zou die binnen moeten zijn volgens Dell. ( ik hoop eerder aangezien ik nu vakantie heb).

nog even een vraagje ik hoorde laatst van iemand dat de toetsenborden op de laptops van dell slecht zouden zijn (het was er wel eentje van 2 jaar geleden) heeft iemand hier wel eens vaker van gehoord of heeft iemand zelf een dell met een toetsenbord dat wel goed is?
enne zijn die dell studio´s een beetje van stevig materiaal gemaakt of is het allemaal krakend en piepend plastic?

Sam, je zou hier eens kunnen kijken, vele reacties. Verder is Asus een zeer betrouwbaar merk, nooit klachten gehad van anderen met een Asus (zelf HP).

Sam, je zou hier eens kunnen kijken, vele reacties. Verder is Asus een zeer betrouwbaar merk, nooit klachten gehad van anderen met een Asus (zelf HP).
op die website heeft iemand het over dat de studio 15 een keyboard flex heeft, met de uitleg dat dat een doorverend toetsenbord is.
Zelf heb ik er nog nooit van gehoord, kan iemand wat meer uitleg geven?
wat zijn de voordelen/nadelen van zo'n flex toestenbord?

sam

haha nee dat hoop ik niet :D

stel dat ik dat ik zelf even de studio 15 zou willen aanvoelen (ook vanwege het toestenbord, maar ook om de stevigheid even te bekijken) kan dat dan gewoon niet omdat dell alleen op internet bestaat of zijn er wel dell winkels/ een soort van "showroom")

haha nee dat hoop ik niet :D

stel dat ik dat ik zelf even de studio 15 zou willen aanvoelen (ook vanwege het toestenbord, maar ook om de stevigheid even te bekijken) kan dat dan gewoon niet omdat dell alleen op internet bestaat of zijn er wel dell winkels/ een soort van "showroom")

Nee dat gaat niet, helaas.. Dat is het grootste minpunt van Dell, dat ze geen eigen winkels hebben (zoals de Apple store). Verkopen via resellers zullen ze sowieso niet gaan doen denk ik, maar Dell winkels zijn dan toch de beste keus om publiek te trekken..

helaas , dan is het wachten tot ThaRock zijn studio 15 heeft ontvangen.

Waar wacht je nou echt op? Volgens mij ben je gewoon ontzettend bang dat er ook maar iets is dat je niet bevalt aan een laptop.. Geloof me, dat is er altijd. Is het niet dat ene krasje, dan is het wel het kraakje of piepje van het scherm, of het plastic achtige klikje van de muis, of het touchpad wat zo snel vet en plakkerig aanvoelt..

En volgens mij staan er in dat tweakers draadje meer dan genoeg meningen over die laptop om een goede keuze te kunnen maken..

ja weet ik,maar nu blijkt dat ik hem pas in de herfstvakantie mag kopen...

Vandaar.. Zet die Studio15 dan maar even uit je hoofd, over 2 maanden zijn er weer nieuwere modellen en kunnen we beter opnieuw gaan kijken.. Als je dan een nieuw topic opent, haal dan dit draadje weer even naar boven..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan