Beste,
Ik ben sinds kort nieuw hier omdat ik graag informatie nodig heb! Ik wil namelijk een nieuwe laptop kopen. Dit wil ik omdat mijn oude laptop (Dell inspiron 9300) nauwelijks (eigenlijk gewoon niet) games van deze tijd erop kan zetten
nou ben ik een voorstander van Dell maar is mijn eerste vraag of Dell wel een goed merk is? of zijn er zowel nog betere? Maar even terug, ik ben dus op zoek naar een goede laptop met de volgende dingen:
- gewoon games van tegenwoordig erop zetten zonder errors e.d.
- een goede laptop die gewoon lekker loopt en niet binnen no-time traag gaat worden.
- een laptop tussen de 350 en 500 euro (ik weet dat dit lastig word)
- verder rest een goed beeldscherm.
Verder zit ik te twijfelen of ik nou wel Windows 8 moet nemen.... Het ziet er wel erg modern uit maar ook lastig... En wat betreft Windows 7 is dat helemaal niet zo omdat dat wel erg lijkt op Vista en xp... Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Ik hoop dat iemand mij in ieder geval hiermee kan helpen.
Mvg,
Jop
Ik ben sinds kort nieuw hier omdat ik graag informatie nodig heb! Ik wil namelijk een nieuwe laptop kopen. Dit wil ik omdat mijn oude laptop (Dell inspiron 9300) nauwelijks (eigenlijk gewoon niet) games van deze tijd erop kan zetten

- gewoon games van tegenwoordig erop zetten zonder errors e.d.
- een goede laptop die gewoon lekker loopt en niet binnen no-time traag gaat worden.
- een laptop tussen de 350 en 500 euro (ik weet dat dit lastig word)
- verder rest een goed beeldscherm.
Verder zit ik te twijfelen of ik nou wel Windows 8 moet nemen.... Het ziet er wel erg modern uit maar ook lastig... En wat betreft Windows 7 is dat helemaal niet zo omdat dat wel erg lijkt op Vista en xp... Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Ik hoop dat iemand mij in ieder geval hiermee kan helpen.
Mvg,
Jop