nieuwe msn versie verplicht installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijl0589

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Berichten
254
Ik werk al tijden met messenger 6.2 en nu krijg ik, als ik probeer in te loggen;
"Er is een nieuwere versie beschikbaar, als je door wilt gaan moet (let op het woordje MOET) je deze nieuwere versie downloaden wil je dit nu doen?"
En dan als keuze ja of nee, en als je nee inklikt stopt je aanmelden.

Leuk hoor wordt je verplicht om software te downloaden :mad:
Weet iemand of er ook een manier is om hier omheen te komen?
Ik heb niet zo'n behoefte aan een andere versie, deze bevalt me prima...
 
Om de versie 6.2 te gebruiken zijn er naar mijn weten geen mogelijkheden.
Mijn vader kreeg ook de melding en hij moest ook veprlicht updaten.

Als je nou anders zou willen, dan zou je met Windows messenger kunnen werken.
 
ik heb geen msn staan (heb zo al geen tijd)
is er bij instellingen nergens een optie kijken naar updates dat je kan uitvinken
of mischien op f4 klikken zodat laaste actieve venster sluit

misschien is niets maar is proberen waard:(
 
Tja, die thread had ik al gelezen maar mijn probleem zit er niet bij volgens mij.
Ik heb de updates al een hele tijd niet aan, dus daar kan ik ook niet mee voorkomen dat ik Msn 7.5 moet installeren... :(
F4 doet ook niks.
Ben bang dat ik er aan moet geloven wil ik nog met m'n buitenlandse vrienden kunnen communiceren.

Is er verschil tussen msn en messenger dan?
 
je kan eventueel de ingebakken msn gebruiken die in windows zit....., anders meot je idd updaten naar 7,5.

vraagje, waarom zou je dit eventueel niet willen doen?
7,5 werkt prima, gene klachten ermee.

groetjes,
 
Goh, die werkt inderdaad :)
Nooit geweten dat ie gewoon bij XP inzat :eek: Al even gekletst met vrienden toen ik dit uitprobeerde...
Alleen kan ik niet via messenger makkelijk bij m'n email komen, dus ik zit er toch over te denken om maar gewoon de nieuwere versie op te halen..

Heb niet zo heel veel tegen een nieuwe versie, maar als iets werkt wat ik op de PC heb, dan hoef ik niet direkt iets nieuws, en ik vind het al helemaal niet leuk als ik gedwongen wordt om iets te veranderen. Dan gaat er iets bij mij overeind staan.....
 
kan het me voorstellen ja, hou ik ook niet zo van, maar goed, dat is microsoft he.....

in ieder geval, nieuwe versie is niks mis mee. Werkt goed.

Via de msn van windows kun je idd niet makkelijk bij je mail, dit is lastig, maar goed, je kan in ieder geval chatten....

succes verder, groet, steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan