nieuwe nds spellen werken niet!? wie wil me helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elinexx

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2011
hallo,
ik heb al een tijd een nintendo ds light, met een dstt kaartje om spellen er op te zetten. Nu is mijn probleem dat alle nieuwste spellen het niet doen ?! weet er iemand een oplossing voor me ?
groetjes Eline .

Misschien omdat het 3DS of DSi spellen zijn?
Update je je firmware wel is?

zou je me misschien uit willen leggen hoe ik men firmware up kan daten ? want ik weet niet heel zeker of ik de nieuwste heb ?!

heb dstt
uhm waar kan ik dat zien of die fake is ?heb er wel spellen op gehad hoor!

kun je het me ook uitleggen waar ik op moet klikken enso ? ben niet echt heeel erg handig met pc's xd

Laatst bewerkt:
heb op die site door gezocht heb geen fake kaartje! wat moet ik nu ?

Ik zou denken dat als je de spellen gewoon origineel koopt ze wél werken.

Tijs.

okee bedankt ik ga morgen even kijken en dan vertel ik of het me wel/niet is gelukt!
alvast wel bedankt!

uhm welke dingen/programmatjes moet ik wel op mijn dstt kaartje houden zo dat ik een update kan downloaden ?

waar heb je deze gekocht?
wat voor ons werkte was fat 32 formateren, alleen werd het laden er heel langzaam van.

uhm van mn broer maar hij heeft hem van internet ! en hoe doe ik dat?

vraag even de naam van de webshop -_-
formateren doen je via deze computer, klik je met de rechter muisknop op de sd kaart en klikt op formatteren, dan kies je fat32 uit als bestandsindeling.

De webshop heeft geen belang bij deze vraag je moet gewoon de nieuwste firmware van de ndstt site halen en er op zetten. Niks formateren als het al gewerkt heeft
een nieuw spel heeft nieuwe firmware nodig je gaat toch ook geen CS5 op een windows 2000 pc zetten. Dan update je hem naar 7

waarschijnlijk wel, ik geloofdan zelfs Bigdennis.com fakes uitdeelt.

op Fake heeft hij al gecontroleerd zei die al de TS moet alleen even de website lezen die ik gaf en de firmware downloaden ipv niet kijken/zoeken en het hier vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan