Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je voeding?
Videokaart, dat ding in het midden met het grote koelblok erop... Steekt in een slot van je moederboard.
Niet verkeerd bedoelt, maar als je al moet vragen waar bepaalde onderdelen zitten, hoe wil dan in hemelsnaam zelf de pc gaan upgraden?! Je mag dan wel heel erg voorzichtig gaan zijn.
Ik ben het wel een beetje met je eens.Op dit moment ga ik je niets aanraden, want ik heb niet de indruk dat je weet waar je aan begint en het zou erg vervelend zijn als het fout gaat.
Kan ik er gewoon een ander moederboard in zetten, (en welke)?
Dus wat doe je? 100 euro, of ga je meer investeren?Tja.
Geheugen is het probleem niet.
Je zal vermoedelijk de 32 bits-versie van Vista draaien, dus dat houdt in dat het zinloos is om meer dan 3 gig in je systeem te hebben.
Je hebt nu 2x 512. Dus 2x 1 gig erbij en je bent klaar. Kosten ± 30-35 euro.
Videokaart. Je hebt nu een zeer zwakke videokaart. Die upgraden levert dus een grote stap op. Je hebt alleen een groot probleem: De voeding. Deze is zwak tot zeer zwak.
Bij de meeste goede videokaart betekent het dat je ook de voeding moet vervangen. Denk aan 40 euro of meer voor alleen de voeding. Dan is dus al 75 euro op.
Dan nog een videokaart van een euro of eh 90 en je zit op 165 euro. Dan zit je dus al fors boven je budget.
Alternatief zonder nieuwe voeding is misschien de HD4650 of HD4670. Deze zijn relatief zuinig, dus deze durf ik je wel te adviseren. Een HD4670 kost 60-65 euro.
Deze kaarten zijn al stukken beter dan jouw huidige kaart. Een stap zet je dus sowieso. Maar ze zijn dus wel een stuk slechter dan bijv de hd4850/4870
Aan jou dus de keuze.
Dat ligt er aan.
Een sterkere videokaart niet.
Een minder zware moet denk ik net lukken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.