Nieuwe onderdelen voor computer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel erg bedankt, die foto van mijn moederbord, willen jullie laten zien waaar ik dat in zet?

Met paint bewerken ofso

Laatst bewerkt:
ik vrees net als marsmannetje dat het kapot gaat als jij het zelf doet, maar ik wil het je wel vertellen: je geheugen zet je in die oranje/groene bankjes, en de videokaart zet je in dat slot waar die kaart met die grote silverkleurige koelblok op zit, die oude kaart haal je er dan dus uit, en de nieuwe zet je erin.

attachment: bij die rode lijn zit de videokaart, die je er dus eerst uithaalt voor je de nieuwe erin zet. in dat gele kader wat ik heb gemaakt zitten je geheugenbankjes, waar je het geheugen dus inzit

Bijlagen

• DSC01879.jpg
    DSC01879.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 7
maar als alternate het doet, hoe kan ik dat dan aan hun vragen? telefoon?
Internet? En moet dat ná het aanschaffen van die onderdelen of voor?

Telefoon, internet, kan beide. Je moet simpelweg contact met ze opnemen, zeggen wat je wilt, je pc daar laten bezorgen of zelf brengen en ophalen als het klaar is. Daarna volgt de betaling.

Denk dat deze maneir het best is voor je, want ik zie het persoonlijk niet zuitten dat je zelf gaat klungelen nadat we eerst moesten uitleggen waar onderdelen zitten. Dus lekker door alternate laten doen en niet zelf gaan prutsen (zeker niet voordat je jezelf meer in de materie hebt verdiept).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan