Nieuwe Packard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind idd. ook dat jongenwi een uitgebreid en goed verhaal heeft geschreven, alleen zou ik daar een kleine nuance op aan willen brengen. Ik ben het namelijk niet helemaal eens met de stelling dat die verhalen over P&B etc. "vreemd" zijn.

Ik noem slechts 1 voorbeeld en dit voorbeeld zal door velen over het algemeen wel herkend worden denk ik.

Probeer maar eens een willekeurige memchip op een, door een van die grote merknamen gemodificeerd mobo te prikken......... grote kans dat het niet herkend wordt (spreek trouwens ook uit ervaring)
Ten einde raad koopt de gebruiker dan maar het (veel) duurdere geheugen van die pc fabrikant zelf.
 
Er had inderdaad bij gezet kunnen worden dat zogenaamde A-merk pc's (oude troep met veel overbodige software) wel handig zijn voor pc nono's die niet aan uitbreiden doen.
 
Ik denk niet dat je aanvulling nog veel waarde heeft, het laatste bericht was bijna een jaar geleden, maar zeker een goed verhaal!

Nog steeds zeeeer actueel Sarvo!
Er lopen nog twee threads over deze PB :D
 
mag ik ook nog ff reageren ik heb al sinds begin 2004 een PB imedia. Dat ding is nog zo actueel als wat. Vrij betrouwbaar alhoewel 1x harde schijf vernieuwd moest na 3 maanden. Heb de OEM versie van XP niet als zéér groot bezwaar gevonden. Wel is het lastig dat je voor SP2 eerst alle 54 updates van SP1 doormoet om SP2 te krijgen na een crash. Overall: betrouwbare machine, slechte software, vrij goede service.
mvg sinds 2 jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan