Nieuwe pagina na klikken op video-link

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCorpse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Berichten
284
Hallo,

Ik gebruik Mozilla Firefox dus ik weet niet of ik deze vraag op de goeie plek stel maar ik kon geen betere plek vinden.

Telkens als ik op internet op een link klik van een filmpje start deze zoals normaal op in WMP. Alleen dan krijg ik op firefox een nieuwe pagina met de directe link van het filmpje. Dus een volledig wit scherm met een adres als www." ".nl/filmpje.wmv.

Dus ik moet telkens na het bekijken van het filmpje op WMP bij firefox op vorige klikken om de website weer te zien. Hoe verhelp ik dit?
 
Je moet eens het volgende doen: Ga naar extra, dan tabblad toepassingen en eens kijken wat er abnormaal gebeurt. Welke verkeerde actie gebeurt bij een bepaald filmpje, foto.
 
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar het probleem is niet dat het filmpje geopend word in Windows Media Player, dat is juist goed.
Het probleem is dat zodra ik op internet op het filmpje klik (meestal een plaatje dus) Firefox een nieuwe pagina laad met de directe link als het ware van het filmpje (tijdens het openen in WMP!!!)
 
Weet iemand al een oplossing of is het niet heel duidelijk wat het probleem is??
 
Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost!
Ik moest bij toepassing toch de audio/video bestand veranderen van Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library naar afspelen met WMP :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan