Nieuwe pc +- 550 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker hoor, die HD 7870 XT verbruikt 200w en dan nog de processor ongeveer 75w en dan nog de rest 30w. Dus je hebt nog 100w over :), zeer ruim dus.
 
oh nou helemaal super. u word alvast hartelijk bedankt. weet u ook of deze setup games zoals arma 2 dayz aankunnen en battlefield?
 
de HD7870 XT vebruikt ruim 275watts klikerdeklik
430watts is te weinig voor de HD7870 en hij levert ook niet genoeg AMPS op de 12+v lijn

processor tdp moet je met een korreltje zout nemen die kan zeker de 75watts voorbij schieten
 
Laatst bewerkt:
hier heb je een betere benchmark die speciaal gericht is op de gpu
klikerdeklik
We'll be calculating the GPU power consumption here, not the total PC power consumption.


nee de 430 levert niet genoeg amps op de 12+ voltlijn om die kaart te ondersteunen
 
het zegt me niet heel veel. ik ben een beginnende pc gamer. dit word me eerste echte nieuwe pc. voor mij is het allemaal lastig om te kijken of het allemaal klopt.
mijn vraag is nog of ik dayz kan spelen? en shooters.
 
430watts = te weinig zelfs al zal de voeding het net trekken dan werkt hij niet efficient en dan is de kans groter dat hij kapot gaat

het scheelt 10 euro dus ga voor de 500watter
 
dan zit ik nu precies op 550 euro 557 met verzendkosten etc. maar kan ik die vorige games draaien?
 
Man, je doet nu echt wel belachlijk,
System Wattage with GPU in FULL Stress = 274W
Above, a chart of relative power consumption. Again, the Wattage shown is the card(s) with the GPU stressed 100%, showing only the peak GPU power draw, not the power consumption of the entire PC and not the average gaming power consumption.
En er staat dan in de grafiek 127w, neem dit met een korrel zout en je zit nog bijlange niet aan de 200 die ik zei.
430w is absoluut genoeg.
Maar voor 10 euro ga ik nu ook niet staan zagen :).
 
man nee dat doe ik niet die full stress daar wil je aan houden dat het tdp op 127watts ligt is relatief kijk er onder wat ze aan raden dat is nog hoger dan wat ik aanraad

nogmaals ga voor de 500watter

Here is Guru3D's power supply recommendation:

Radeon HD 7850 - On your average system the card requires you to have a 500 Watt power supply unit and 650 Watt if you go with two cards in Crossfire mode.
Radeon HD 7870 - On your average system the cards require you to have a 550 Watt power supply unit as minimum and 700 Watt if you go with two cards in Crossfire mode.

de HD7870 heeft 35amps op de 12+v lijn nodig de 430watter levert 28amps op de 12v lijn
 
Laatst bewerkt:
ik doe dan maar de 500w er is ook voor zelfde prijs een coolermaster xt lite 600 ofzoiets
 
Neen, geen coolermaster, die zijn over het algemeen van slechte kwaliteit.
 
dus nu heb ik:

coolermaster k280
asrock b75 pro 3m
intel i5 3350p
sapphire hd 7850 2gb
geil black dragon 8gb
western digitaal 500gb 7200rpm
xfx pro 550w
lg dvd drive

kan ik hiermee spellen spelen als: dayz, battlefield 3 en ga zo maar door?
 
Ja, dat kan je spelen, en als je nog 40 euro bijlegt dan heb je een echte high-end kaart, de 7870 XT (zeer goed, bijna een HD 7950)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan