Nieuwe pc 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
A-merken voedingen zijn o.a.

Asus
* Tagan
* Enermax
* AOpen
* Antec
* Zalman
* Chieftec
* FSP Group
* Nexus
* Enlight
* SuperFlower
* CWT
* AC Ryan
* Huntkey
* Hiper
* Thermaltake
* Levicom
* Revoltec
* Aerocool
* Be Quiet
* Yesico
* Cooler Master
* OCZ
* Seasonic
* Qtechnology

Aanvulling op mijn voedingen opmerking: geen van die 3 systemen heeft standaard een voeding die op mijn A-merken lijstje voorkomt.

Laatst bewerkt:
Ja en nee, er zijn in deze prijsklasse zo allemachtig veel leuke en goede pc's samen te stellen.
Ze doen geen van alle voor elkaar onder omdat de marges in de prijzen zodanig klein zijn, dat bij een budget van 800 euro niet echt gigantisch grote kwaliteitsverschillen mogelijk zijn.

In zo'n geval is het "gevoel" wat je bij een winkel of merk hebt ook niet onbelangrijk.

zou zelf dan het liefst naar een paradigit winkel gaan hou nooit zo van dat webwinkel gedoe (ik weet het het is veilig) voor de rest heb goede ervaring met paradigit en hebben ze een fijne site denk dus dat ik die dan ga doen maar er staat noch niets vast want ik koop hem pas over een maandje

En noch even voor de zekerheid deze is echt geschik voor cod4 en crysis want als ik de minimum systeem eisen zie dan komt hij er meestal ruim bovenuit dus lijkt mij van wel maar hou van bevestiging

Laatst bewerkt:
Start over een maand een nieuwe vraag en selecteer vooraf een Paradigit (als dat de machine wordt waar je voor gaat) en vraag wat de Helpmijers ervan vinden.

Als je dan toch in Vierhouten zit, Rij dat even naar Emst. Daar heb je De Weerd Elektronika op de Stationsweg, naast de kerk. Laat hem je budget zien en ik weet zeker dat deze man iets voor je kan betekenen. Zijn telefoonnummer is: 0578-662130

te laat ga over 3 dagen weer naar a'dam en dan naar school komende 3 agen moet ik overdag werken maar kan misschien wel ergens een gaatje vinden iniedergeval bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan