Nieuwe pc, games crashen na 15 min.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan je helaas niet helpen met de crashes maar is het je al wel gelukt je beeld vullend tekrijgen. ? zoniet dan moet je in je ati (of amd) catalist control center opzoek gaan naar scaling options en dan op 15 % overscan zetten dit hielp bij mij wel met hd 5770

Hallo, bedankt voor het reageren. Ik zal het eens proberen!

Over de crash: Ik heb het CD van de Videokaart eens goed gekeken en daar stond op:

Download latest version
http://event.msi.com/vga/afterburner/

Dus ik naar die link, staat er alleen dingen over overclocken. Maar niets over versions. Weten jullie hier meer over? Als jullie wel het juiste hebben gevonden zou ik het erg waarderen dat jullie de link erbij zetten(A).

@dd247 het beeldscherm probleem is opgelost, alleen mischien niet op het manier op wat jij zei. Ik heb het volgende gedaan:

Klik met rechts op een lege plek in je bureaublad en dan kies je voor Schermresolutie.

In het nieuwe venster kan je klikken op Geavanceerde instellingen, doe dat.

En kleiner venster start nu, vindt je daar nu een tab Catalyst Control Center?

Van iemand anders gelezen. Maar het heeft wel geholpen! Alleen die crash nog, ik weet nu de catalist control center te vinden gelukkig. Moet ik hier ook zijn voor de drivers van de videokaart?

Edit1:intussentijd heb jij hier iets neer geplaatst. Ik heb volgens mij die link al eerder gedownload, maar weet niet zeker! Ik zal het eerst maar proberen.

Edit2: Heb jij ook het gevoel, sinds mijn beeld weer goed is, alle letters breder zijn? Of is het de verkeerde instelling? Moet wel even wennen...

Laatst bewerkt:
voor zover ik weet is dat het stuurprogramma (driver ) van je videokaart. kijk daar eens bij welke versie je hebt en of die overeen komt met het versie nummer van de link die ik je stuurde.

voor zover ik weet is dat het stuurprogramma (driver ) van je videokaart. kijk daar eens bij welke versie je hebt en of die overeen komt met het versie nummer van de link die ik je stuurde.

Hoe zie ik welke versie ik gebruik van de videokaart?

Catalyst control center
Version 2011.0419.2158.37550

blablabla
blabla

Microsoft NET.Framework Version 2.0.50727.4959

Dit staat er. Dat blablabla is voor onnutige zinnen.

Ja, die had ik al vaker gedownload. Maar toch overnieuw gedaan voor de zekerheid en mijn Windows 7 ( ultimate stond er niet bij ) en 64 bit aan geklikt. Maar helaas geen resultaat:( Hij ging eerst naar Windows toe. En toen ik de game weer ging starten en 2/3 minuten ging spelen gaf hij blauw beeld aan met text.

Ox?

Die code die vermeld wordt weet ik niet. Omdat het zo snel gaat. Ik heb ergens in het midden gelezen over een driver. Maar het gaat zo snel dat ik het niet volgen kan.
Ik dacht dat ik ergens een screenshot had gevonden in deze forum, want dat was het tekst wat bij mij ongeveer ook staat. Kan hem nu ineens niet meer vinden. Het was een link die wat plaatjes had over die fout.

EDIT: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

het was deze pagina. Ik weet niet of het exact het zelfde is. Maar zo ongeveer is het wel.

Laatst bewerkt:
Jammer, had wel een reactie verwacht na een na. Ik wil zo graag even gamen na 2 weken. Maar het crasht hele tijd. Ook met mmorpg spellen is het zo.

Sorry voor de dubbelpost . Ik kreeg toen ik iets aan het doen was deze bericht binnen: beheer van bureauvensters werkt niet meer en is gesloten

Ik heb het opgezocht op google wat ik er tegen kon doen.

Dit stond er:

Deze melding komt meestal voor wanneer er iets mis gaat in het stuurprogramma van de videokaart. Probeer eens de nieuwste versie hiervan te downloaden van de site van de fabrikant en dit dan te installeren.

Maar zoals jullie doen zijn wij al achter de stuurprogrammas aan gegaan. Maar niets werkt?

Ik heb nu geprobeert om met driver sweeper de driver te verwijderen en weer de nieuwste erop te doen. Maar werkt ook niet.:(

system exception staat op het blauw scherm. Zegt dat jullie iets?

Edit: Als ik game op low dan gaat alles goed. Hoe kan dit? De computer kan het makkelijk draaien.

Laatst bewerkt:
Zou even letterlijk de melding van het blauwescherm doorgeven. Metname wat in de screenshot gemarkeerd is.
[smallimg]http://www.simviation.com/yabbuploads/Clipboard01copyBSOD.jpg[/smallimg]
(klikbaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan