Nieuwe PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter wezx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Zalman voeding is een prima voeding. Ik heb hem ook, stil en uitermate betrouwbaar

Ron

Ok de voeding is dus te licht? Iemand suggesties?

Daar heb ik al vrij vlot een reactie op gegeven en ben daarna er zelfs over in discussie geraakt.

Laatst bewerkt:
als je het mij vraagt zou ik eigenlijk geen intel nemen( tenzij je een van de 8000 series neemt) want amd is stukke goedkoper en elke 20 euro die je meer uitgeeft voor en intel cpu dan hep je maar iets van 5 % snelheids winst:o dus dat ik gwn zonde van je geld... en je moet zeker geen quadcore nemen zelf heb ik er ervaring mee dat je met een dualcore van amd (6000+) graphs en hogere fps krijg in bijvoorbeeld crysis :D

mgv,

merijntjuh

Extra pci slot voor de 8800 GT? De 8800 GT is toch echt een single slot koeler dus ik snap niet hoe je daarbij komt.

OK ik zie net dat de 8800GT single is, maar de rest van de familie is met extra pci slot zie afbeelding.
XFX_320_8800GTS.jpg

Zelf heb ik een GTS en ken iemand met een utra, maar daar zit wel degelijk prestatie verschil tussen.

En tegenwoordig kost geheugen niet zo veel meer. idd een 32bit os ondersteund maar tot 3,3 Gig. Maar 2 setjes van 2 gig is meestal goedkoper en je het het zelfde geheugen ipv verschillende.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan