Nieuwe PC ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik durf te wedden dat die dual core soms zelfs wel sneller is vooral in games

dan alsnog moet je 4gb nemen 2*2gb modules in dual channel dat werkt toch echt ff iets sneller als 1 balkje van 2 gb of 3 balkjes van 1gb:evil:

Ok, ik heb een nieuw systeem samengesteld :
systeemem8.png

is dat wat ? (Zo niet, wat moet ik eraan veranderen ?)

ja dat is zeker wat:o en als je echt prestatie uit je pc wil halen moet je de fsb van de cpu overklokken en de rest ook:D uiteraard vervalt wel je garantie

je oude ddr geheugen draait hoogstwaarschijnlijk niet op 800mhz,
misschien even kijken hoeveel dat is zo niet 1 of 2 gb extra er van kopen.

vista ultimate niet doen,
eerst downloaden, kijken of het bevalt dan kopen;)

als hij daar voor kiest om vista ultimate te nemen moet hij dat lekker doen:D

en als je het DOWNLOAD en het bevalt WAAROM zou je dat in godsnaam die oplichterij van bill gates kopen??:D

oftopic>> BILL GATES de grootste oplichter ter wereld!!!:evil: << end offtopic

Ik heb die 2 GB 2-3 maanden geleden gekocht, volgens mij 800 mhz, en het probleem is dat je toch niet kunt updaten met Vista Ultimate ? Wat is eigenlijk het verschil tussen de ilegale en de legale versie :p ?

kan je zelf voor kiezen, als je het samen laat stellen, betaal je 55 euro meer

Quad Qore, is toch beter, of niet soms ?

Hoe vaak moet ik het nog zeggen, eigenwijze?

NEE dat is NIET ZO.....

Een E8400 is in 99% van de gevallen (uitgezonderd programma's die gebruik maken van 4 cores, maar dat zijn vooral professionele toepassingen) SNELLER DAN een Q6600.

Maar goed, ik bemoei me er niet meer mee, zoek het lekker uit.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen, eigenwijze?

NEE dat is NIET ZO.....

Een E8400 is in 99% van de gevallen (uitgezonderd programma's die gebruik maken van 4 cores, maar dat zijn vooral professionele toepassingen) SNELLER DAN een Q6600.

Maar goed, ik bemoei me er niet meer mee, zoek het lekker uit.

Hoevaak moet ik het nog zeggen dat ik een Quad Core wil hebben !
maar ik ga nog steeds voor Quad Core :cool:

je kan best een quadcore nemen maar zoals "iemand":o hiervoor al zij: dat een dual core beter is voor games MAAR als jij je quad op 3ghz krijgt en je fsb op 1333mhz dan zal die quad core net zo snel zijn en in de niewere games zoals crysis nog sneller!!

je kan best een quadcore nemen maar zoals "iemand":o hiervoor al zij: dat een dual core beter is voor games MAAR als jij je quad op 3ghz krijgt en je fsb op 1333mhz dan zal die quad core net zo snel zijn en in de niewere games zoals crysis nog sneller!!

Ja, en die E8400 kun je niet naar 3,6 ofzo krijgen?

quadcores zijn nog in ontwikkeling en extreem duur, al kan je dat betalen is dat leuk, maar omdat ze nog in ontwikkeling zijn, zijn de quadcores van dit moment gewoon nog te langzaam voor de huidige games.

over 2 jaar lopen zeker te weten alle games op quadcores, maar dan de snelle quadcores die nog uit moeten komen. en tegen die tijd is jouw quadcore langzaam en een lachertje geworden in vergelijking met de dan toppe quadcores(of zelfs meer cores)

beter is het om nu wat geld te besparen, en een dual core te nemen, geloof me in games heb je er NU veel meer aan en loopt je game ECHT SNELLER.
laat je niet verleiden door het woord quad

het geld wat je kan besparen kan je over 1,5 jaar gebruiken om een nieuwe quadcore te kopen die dan WEL SNEL is, omdat ze dan verder ontwikkeld zijn.

ik hoop je hier wel mee overtuigd te hebben , en succes.
neem je de quadcore wel snij je echt jezelf in de vingers

quadcores zijn nog in ontwikkeling en extreem duur, al kan je dat betalen is dat leuk, maar omdat ze nog in ontwikkeling zijn, zijn de quadcores van dit moment gewoon nog te langzaam voor de huidige games.

over 2 jaar lopen zeker te weten alle games op quadcores, maar dan de snelle quadcores die nog uit moeten komen. en tegen die tijd is jouw quadcore langzaam en een lachertje geworden in vergelijking met de dan toppe quadcores(of zelfs meer cores)

beter is het om nu wat geld te besparen, en een dual core te nemen, geloof me in games heb je er NU veel meer aan en loopt je game ECHT SNELLER.

het geld wat je kan besparen kan je over 1,5 jaar gebruiken om een nieuwe quadcore te kopen die dan WEL SNEL is, omdat ze dan verder ontwikkeld zijn.

maar moet ook door mobo ondersteund worden anders ook een nieuw mobo kopen!
met de Q6600 is niks mis hoor , het is ook een monster
en vista ultimate....zit niks extra's in!
en een 9800GTX is ook mooi als je er geld voor hebt
wat is je butget?

Laatst bewerkt:

Aha, bedankt, je hebt me nu zelf zeker aan het denken gezet!

Mijn budget is 900 euro.

Edit ; ik heb nog eens gekeken. Heb ik hier gelijk of niet ? : Core™ 2 Quad Q6600 4x 2.4 GHz van 179,00 euro | Core™ 2 Duo E8400 2x 3.00 GHz van 159 euro. Het verschil : 20 euro en 1333 MHz voor de Core 2 Duo en 1066 MHz voor de Quad Core dan heb je nog 2x 4096 kB voor de Quad Core en voor die Duo : 2x 3072 kB, is dat wat uitmaakt ? En nog een vraagje : Kunnen jullie een leuke video kaart uitzoeken, budget is 200 euro. En ik wil het liefst een NVIDEA :D

Laatst bewerkt:
een 8800gts!!:D van xfx:D of iets over je budget heen en dan heb je al een 9800gtx:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan