Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan alsnog moet je 4gb nemen 2*2gb modules in dual channel dat werkt toch echt ff iets sneller als 1 balkje van 2 gb of 3 balkjes van 1gb:evil:
je oude ddr geheugen draait hoogstwaarschijnlijk niet op 800mhz,
misschien even kijken hoeveel dat is zo niet 1 of 2 gb extra er van kopen.
vista ultimate niet doen,
eerst downloaden, kijken of het bevalt dan kopen![]()
je oude ddr geheugen draait hoogstwaarschijnlijk niet op 800mhz,
misschien even kijken hoeveel dat is zo niet 1 of 2 gb extra er van kopen.
vista ultimate niet doen,
eerst downloaden, kijken of het bevalt dan kopen![]()
Quad Qore, is toch beter, of niet soms ?
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, eigenwijze?
NEE dat is NIET ZO.....
Een E8400 is in 99% van de gevallen (uitgezonderd programma's die gebruik maken van 4 cores, maar dat zijn vooral professionele toepassingen) SNELLER DAN een Q6600.
Maar goed, ik bemoei me er niet meer mee, zoek het lekker uit.
je kan best een quadcore nemen maar zoals "iemand"hiervoor al zij: dat een dual core beter is voor games MAAR als jij je quad op 3ghz krijgt en je fsb op 1333mhz dan zal die quad core net zo snel zijn en in de niewere games zoals crysis nog sneller!!
Ja, en die E8400 kun je niet naar 3,6 ofzo krijgen?
quadcores zijn nog in ontwikkeling en extreem duur, al kan je dat betalen is dat leuk, maar omdat ze nog in ontwikkeling zijn, zijn de quadcores van dit moment gewoon nog te langzaam voor de huidige games.
over 2 jaar lopen zeker te weten alle games op quadcores, maar dan de snelle quadcores die nog uit moeten komen. en tegen die tijd is jouw quadcore langzaam en een lachertje geworden in vergelijking met de dan toppe quadcores(of zelfs meer cores)
beter is het om nu wat geld te besparen, en een dual core te nemen, geloof me in games heb je er NU veel meer aan en loopt je game ECHT SNELLER.
laat je niet verleiden door het woord quad
het geld wat je kan besparen kan je over 1,5 jaar gebruiken om een nieuwe quadcore te kopen die dan WEL SNEL is, omdat ze dan verder ontwikkeld zijn.
ik hoop je hier wel mee overtuigd te hebben , en succes.
neem je de quadcore wel snij je echt jezelf in de vingers
Ja, en die E8400 kun je niet naar 3,6 ofzo krijgen?
quadcores zijn nog in ontwikkeling en extreem duur, al kan je dat betalen is dat leuk, maar omdat ze nog in ontwikkeling zijn, zijn de quadcores van dit moment gewoon nog te langzaam voor de huidige games.
over 2 jaar lopen zeker te weten alle games op quadcores, maar dan de snelle quadcores die nog uit moeten komen. en tegen die tijd is jouw quadcore langzaam en een lachertje geworden in vergelijking met de dan toppe quadcores(of zelfs meer cores)
beter is het om nu wat geld te besparen, en een dual core te nemen, geloof me in games heb je er NU veel meer aan en loopt je game ECHT SNELLER.
laat je niet verleiden door het woord quad
het geld wat je kan besparen kan je over 1,5 jaar gebruiken om een nieuwe quadcore te kopen die dan WEL SNEL is, omdat ze dan verder ontwikkeld zijn.
ik hoop je hier wel mee overtuigd te hebben , en succes.
neem je de quadcore wel snij je echt jezelf in de vingers
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.