Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat was jouwe dan Linkin Park?

Ok En qua geluid van de kaarten? Ik weet er weinig vanaf hor, Laatste keer dat ik ging kijken kwam ik beetje rond 9800 GT uit. ATI weet ik weinig van.
 
Ati is een PRIMA!! merk, alleen wat minder gehyped dan Nvidia, dat is het grootste verschil, qua prestaties staat Ati nu op 1, vind ik persoonlijk. Ze hebben momenteel de beste kaart in handen. Dus daar moet je niet bang voor zijn.

Ja, en mijn kast.. Maar voor de rest was hij gelijk:p, prima ding!
 
Ok en met deze configuratie krijg ik geen problemen dat dingen niet goed met elkaar werken? en kan ik weer een tijdje mee toe?:thumb:
 
Alles werkt samen, en azerty.nl zet hem ook nog in elkaar!!!
dus als je hem thuis krijgt hoef je hem alleen nog maar te installeren
 
Ok top, als anderen nog opmerkingen hebben hoor ik het graag. Anders wordt het zoiets wel waarschijnlijk. thnx
 
Ik dacht zelf trouwens aan Nvidia 9800 GT van EVGA. Hoor ik ook van meerdere mensen dat EVGA goed merk is.
 
Doe je zelf een plezier en neem die videokaart die ik je heb aangeraden
 
Ja zeker. Sneller geheugen komt is altijd goed. Zeker in dit geval waar je van value ram (niet al te snel) naar snel OCZ geheugen gaat wat ook goed over te klokken is.
 
Veel nut heeft het niet, de processor kan niet meer aan dan pc 6400 (533mhz)
 
Maar die kan je volgens mij nog zeker een stuk hoger klokken. Aangezien het een 8400 is.
 
Hmm dat is zo, Is er geen tussenmaatje ofzo tussen 6400 en 8500?? Anders is het beetje nutteloos als me processor het (standaard) niet aankan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan