ikbenbertus
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2009
Hallo
Ik wil graag een nieuwe pc.
Ik mag wel graag gamen en wil ook dat de pc een tijdje mee gaat.
Ik heb op tweakers volgens mij een mooie pc gevonden (€650,-) maar wil graag jullie advies.
ik heb ca. €800,- voor de pc.
windows kan ik krijgen.
heb liever een redelijk stille pc. (maar prestatie gaat wel eerst)
zet hem zelf in elkaar.
Bij de samenstelling van tweakers staat geen dvd brander. deze wil ik wel omdat ik nog regelmatig dvd's gebruik.
Ik zou bij die samenstelling ook nog een ssd kunnen kopen. Heeft een ssd veel voordelen?
ik heb namelijk aan programma's en games al ruim 150 GB. dit pas niet op een ssd van 128 GB en volgens mij is een 256GB ssd redelijk prijzig.
graag jullie advies.
een compleet andere samenstelling is ook prima als hij maar vergelijkbaar of beter is en ong. dezelfde prijs.
alvast bedankt
groet
Bertus
Ik wil graag een nieuwe pc.
Ik mag wel graag gamen en wil ook dat de pc een tijdje mee gaat.
Ik heb op tweakers volgens mij een mooie pc gevonden (€650,-) maar wil graag jullie advies.
ik heb ca. €800,- voor de pc.
windows kan ik krijgen.
heb liever een redelijk stille pc. (maar prestatie gaat wel eerst)
zet hem zelf in elkaar.
Bij de samenstelling van tweakers staat geen dvd brander. deze wil ik wel omdat ik nog regelmatig dvd's gebruik.
Ik zou bij die samenstelling ook nog een ssd kunnen kopen. Heeft een ssd veel voordelen?
ik heb namelijk aan programma's en games al ruim 150 GB. dit pas niet op een ssd van 128 GB en volgens mij is een 256GB ssd redelijk prijzig.
graag jullie advies.
een compleet andere samenstelling is ook prima als hij maar vergelijkbaar of beter is en ong. dezelfde prijs.
alvast bedankt
groet
Bertus